0 1 0 0 0 24.10.2016Skandia Życie zmienia nazwę na Vienna LifeOd 21 października Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń funkcjonuje pod nazwą Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Vienna Insurance Group.
0 2 0 0 0 24.10.2016Ranking aplikacji m-commerce według IRCenterM-commerce to bankowość, płatności, zakupy i promocje. W tym świecie coraz większą rolę odgrywa mobilna aplikacja Amazona i kategoria aplikacji do kuponów. 80% badanych korzysta z Allegro, spada natomiast zainteresowanie aplikacją Paybacka – oto niektóre wnioski z badania IRCenter.
0 1 0 0 0 24.10.2016„Akcja teleportacja” – Disney promuje film w aplikacji Jakdojade.plOd 24 do 27 października w wyszukiwarce połączeń komunikacji miejskiej Jakdojade.pl dostępny będzie specjalny środek lokomocji – teleport. To element akcji promocyjnej związanej z premierą filmu „Doktor Strange”, który w kinach pojawi się 26 października.
0 2 0 0 0 24.10.2016Legia Warszawa na szczycie zestawienia medialności klubów piłkarskich – analiza PSMMPolscy kibice po dwudziestu latach przerwy doczekali się występu polskiego zespołu w rozgrywkach Ligi Mistrzów. Choć spotkań z Borussią Dortmund i Sportingiem Lizbona nie można zaliczyć do udanych, mistrz Polski we wrześniu powiększył przewagę medialną nad pozostałymi klubami Lotto Ekstraklasy – wynika z raportu firmy Press-Service Monitoring Mediów.
0 2 0 0 0 24.10.2016Smartfon czy telewizor – z którego urządzenia częściej korzystają dzieci? Badanie IQSSmartfon czy telewizor? Odpowiedź na to pytanie zwykle pozwala stwierdzić, w jakiej grupie wiekowej są respondenci i czy istnieje pomiędzy nimi różnica pokoleniowa. O ile w wyborze popularnego urządzenia w domu osoby dorosłe zdecydowanie częściej wskazują telewizor niż smartfon, o tyle odpowiedzi dzieci nie są już tak jednoznaczne – wynika z badania „Kids Power 2016” IQS.
0 1 0 0 0 21.10.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANYJak nie stać się jutro nijaką marką27 października o godz. 12:00 firma Miritec, zajmująca się międzynarodową produkcją digital, przeprowadzi seminarium online dla marek i agencji reklamowych. Jeśli weźmiesz w nim udział, dowiesz się, czego marki mogą oczekiwać od mediów społecznościowych w 2017 r. Otrzymasz też efektywne instrumenty do działań na nadchodzący rok od Seweryna Domagały – eksperta ds. mediów społecznościowych.(Informacja promocyjna)
1 1 0 0 0 21.10.2016Kukurydza i groszek powracają w spotach Bonduelle (wideo)Marka Bonduelle rozpoczyna kampanię reklamową kukurydzy i groszku oraz mrożonych warzyw na parze. W telewizji pojawi się 30-sekundowy spot.
0 1 0 0 0 21.10.2016Wyraźne pogorszenie nastrojów polskich konsumentów w październiku – WOK IpsosuW październiku 2016 r. znacząco spadł wskaźnik optymizmu konsumentów – o ponad 6 pkt. Osiągnął wartość 95,97, czyli najniższą w tym roku.
0 1 0 0 0 21.10.2016Polskie firmy na czele środkowoeuropejskiego rankingu „Technology Fast 50” firmy DeloitteW 17. edycji rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej znalazło się 21 spółek z Polski. W tym roku pierwsze 10 miejsc w zestawieniu Deloitte „Technology Fast 50” przypadło debiutantom. Na czołowych pozycjach znalazły się polskie firmy: Codewise i CodiLime. Trzecia pozycja przypadła czeskiej spółce DataSpring.
0 4 0 0 0 21.10.2016„Nowa perspektywa miasta” w kampanii Nike Roshe 2Marka Nike przygotowała aktywację promującą nowy model miejskich butów Roshe. Osią kampanii „Nowa perspektywa miasta” jest strona WWW, na której trenerka Katarzyna Wolska i raper Piotr „Vienio” Więcławski oprowadzali wirtualnie po Warszawie. Stronę promowały posty wykonane – podobnie jak ona sama – w technologii 360 stopni.