1 1 0 0 0 19.10.2016Kasia Kowalska znów śpiewa w reklamie soków Fortuny (wideo)Marka soków, nektarów i napojów Fortuna ruszyła z kampanią reklamową. W spocie pojawia się wokalistka znana z reklam brandu z lat 90. – Kasia Kowalska.
1 1 0 0 0 19.10.2016Taksówka zombie zawiezie warszawiaków na premierę 7. sezonu „The Walking Dead” (wideo)24 października w stacji Fox rozpocznie się emisja 7. sezonu serialu „The Walking Dead”. Z tej okazji marka przygotowała dla widzów konkurs, w którym wygrać można darmowy przejazd taksówką zombie.
3 1 0 0 0 19.10.2016„Jesienne zmiany” w Ikei (wideo)Ikea rozpoczęła kampanię „Jesienne zmiany”. W pierwszym spocie, pt. „Rozdział I – Anastazja”, poznajemy rodzinę oczekującą dziecka.
1 3 0 0 0 18.10.2016Grzegorz Krychowiak w kampanii Samsunga podejmuje wyzwania internautów (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii Samsung Electronics Polska z udziałem Grzegorza Krychowiaka. Poprzednia edycja poświęcona była linii telewizorów SUHD, obecna promuje zalety Smart TV.
0 1 0 0 0 18.10.2016PepsiCo zmniejszy ilość cukru, tłuszczów nasyconych i soli w produktach17 października PepsiCo przedstawiło plany w zakresie zrównoważonego rozwoju. Firma wyznaczyła sobie cele do 2025 r. Wśród nich znalazło się zmniejszenie ilości cukru dodanego, tłuszczów nasyconych i soli w produktach.
0 1 0 0 0 18.10.2016Agnieszka Walczak-Skałecka: „Silne marki osobiste zmieniają świat”Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka, sklepikarz? A Ty? Czy jesteś silną marką osobistą? Takie m.in. pytania stawia Agnieszka Walczak-Skałecka w książce „Silne marki osobiste zmieniają świat”.
0 4 0 0 0 18.10.2016Pralniomaty Hi’Shine zmieniają znaczenie metek. Startuje akcja „Metkotikony”Pralniomaty Hi’Shine proponują nowe podejście do metek umieszczanych na ubraniach. Startują z kampanią „Metkotikony”, przekonując, że zamiast prania i prasowania można robić wiele ciekawszych rzeczy.
0 1 0 0 0 18.10.2016Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2016Wyłoniono laureatów Konkursu Biuletynów Firmowych 2016. Zwycięzcy wybrani zostali w dwóch kategoriach: publikacje elektroniczne i drukowane.
1 1 0 0 0 18.10.2016Grupa Vive, WWF Polska i Mariusz Przybylski promują torby z recyklingu (wideo)12 października ruszyła kampania wizerunkowa Grupy Vive. Marka promuje ideę nadawania drugiego życia używanym tekstyliom. Do współpracy zaproszono organizację WWF Polska i projektanta mody Mariusza Przybylskiego. Akcje reklamowe będą realizowane w prasie, na nośnikach OOH oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 18.10.2016Cena wciąż głównym powodem kupowania produktów marek własnych – raport PMRRośnie zaufanie do produktów marek własnych. Coraz więcej osób rozpoznaje je, kupuje oraz uważa, że ich jakość nie odbiega znacznie od jakości produktów markowych. Cena wciąż jest najważniejszym czynnikiem przekonującym Polaków do sięgania po marki własne – można przeczytać w raporcie PMR „Handel detaliczny produktami marek własnych w Polsce 2016”.