0 1 0 0 0 13.10.2016Chrome po ośmiu latach od premiery – analiza GemiusaJak popularna jest wśród polskich internautów przeglądarka Google Chrome po ośmiu latach od premiery? Jak radzi sobie jej młodszy brat – Chrome Mobile? Sprawdził to Gemius.
1 1 0 0 0 13.10.2016Urszula Dudziak ambasadorką marki Biovital (wideo)Wystartowała kampania telewizyjna marki Biovital (Egis). Jej ambasadorką została artystka Urszula Dudziak.
3 1 0 0 0 12.10.2016Sylwia Gliwa, wcześniej Joanna Krupa i Irina Szajk – Komisja Etyki Reklamy i zarzuty o seksizm z ostatnich lat (wideo)Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama telewizji kablowej UPC z udziałem Sylwii Gliwy nie narusza Kodeksu etyki reklamy. Nie jest to pierwsza sprawa tego typu. W przeszłości konsumenci zaskarżyli do KER m.in. reklamy z udziałem Joanny Krupy i Iriny Szajk.
0 4 0 0 0 12.10.20168. Forum Marketingu Zintegrowanego za nami„Human to Human – koncepcja marketingu odkryta na nowo?” – taka była idea konferencji „Co gryzie marketera?”, czyli 8. Forum Marketingu Zintegrowanego. Wydarzenie zorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB odbyło się 6 i 7 października w Warszawie.
1 1 0 0 0 12.10.2016W spocie Aviko pękają płytki i chrupią frytki (wideo)Na początku października ruszyła kampania nowej linii frytek Aviko – Super Crunchy. Działania prowadzone są w telewizji.
1 2 0 0 0 12.10.2016„Spektakularny świat bez VAT” – Lexus promuje ofertę dla przedsiębiorców (wideo)We wrześniu rozpoczęła się kampania „Spektakularny świat bez VAT” marki Lexus Polska. Dotyczy ona oferty kierowanej do osób prowadzących działalność gospodarczą.
0 2 0 0 0 12.10.2016KFC promuje ofertę, udostępniając gry na SnapchacieMarka KFC po raz kolejny sięgnęła po Snapchata, kreując serię czterech minigier nawiązujących do stylistyki znanej z konsoli wideo. Zabawa została uzupełniona o zadania kreatywne, których rozwiązania pozwolą użytkownikom walczyć o nagrody. Kampania promuje ofertę 4 Smaki Świata.
0 6 0 0 0 12.10.2016Zdrowy jak… Polak? Badanie ARC Rynek i OpiniaPonad połowa Polaków (58%) jest zadowolona ze swojego stanu zdrowia. Za największe zagrożenia dla zdrowia respondenci uważają palenie tytoniu oraz stres. Wprawdzie preferowanym źródłem informacji zdrowotnej jest lekarz rodzinny, jednak 3/4 respondentów przyznaje, że korzysta z Internetu w poszukiwaniu takich informacji. Co dziesiąty Polak podejmuje decyzję o własnym leczeniu bez konsultacji z lekarzem – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 12.10.2016Postępowanie UOKiK w sprawie Link4Praktyka spółki Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń dotycząca przedłużania umów ubezpieczenia komunikacyjnego OC może naruszać prawa konsumentów. UOKiK wszczął postępowanie w tej sprawie m.in. po informacjach uzyskanych od rzecznika finansowego.
0 2 0 0 1 12.10.2016Stowarzyszenie Twoja Sprawa protestuje przeciwko reklamie Śnieżki [aktualizacja]Reklama gładzi szpachlowej marki Śnieżka wywołała protest Stowarzyszenia Twoja Sprawa. Kreacja internetowa skierowana do wykonawców z branży budowlanej wykorzystuje zdjęcie trzech skąpo ubranych modelek. Dziewczęta trzymają w rękach produkty Śnieżki, a towarzyszy temu hasło: „Wykonawco, którą wybierzesz na test?”.