0 3 0 0 0 11.10.2016Facebook udostępnia usługę WorkplaceFacebook oficjalnie uruchomił usługę Workplace (wcześniej znaną pod nazwą Facebook at Work). Od 10 października jest ona dostępna dla wszystkich zainteresowanych organizacji.
1 1 0 0 0 11.10.2016Cartoon Network zmienia dzieci w superbohaterów. Kampania kreskówki „Ben 10” (wideo)Rozpoczyna się emisja nowej odsłony kreskówki „Ben 10” w Cartoon Network. Towarzyszy temu globalna kampania. W Polsce jednym z jej elementów był casting, którego uczestnicy mogli na chwilę zmienić się w ulubionych bohaterów.
1 1 0 0 0 11.10.2016Sosnowiec promuje swój biznesowy potencjał (wideo)Urząd Miejski w Sosnowcu przygotował spot promujący biznesowy potencjał miasta. Reklamę można będzie obejrzeć w telewizji oraz Internecie.
0 1 0 0 2 11.10.2016Polacy na czele ruchu oporu wobec reklam online – wyniki badania TNS „Connected Life 2016”Wyniki globalnego projektu „Connected Life 2016” wskazują, że 51% Polaków korzysta z ad-blockerów, czyli programów, które mają ograniczać liczbę reklam wyświetlanych na stronach odwiedzanych przez użytkownika. Jest to najwyższy wynik na całym świecie. Średnia europejska wynosi 30%.
0 1 0 0 0 11.10.2016„Let’s meet to talk about Artificial Intelligence” – spotkanie w przyszłym tygodniu w Krakowie20 października w Krakowie odbędzie się spotkanie z cyklu „Let’s meet to talk about Artificial Intelligence”. Wydarzenia, podczas których prowadzone są rozmowy o zastosowaniach sztucznej inteligencji oraz prognozach jej wpływu na życie konsumentów w przyszłości, organizuje firma 2040.io.
0 1 0 0 0 11.10.2016T-Mobile rozszerzy współpracę z Leo Burnett w obszarach BTL i shopper marketinguAgencja ARC Worldwide, rozbudowując potencjał w Europie Centralnej, we wrześniu włączyła do swoich globalnych struktur agencję G7 (Grupa Leo Burnett). Leo Burnett poszerzyła tym samym kompetencje w obszarach takich jak shopper marketing, e-commerce, design i in-store. Marka T-Mobile Polska wzmacnia w związku z tym współpracę z agencją w ramach BTL i shopper marketingu.
1 2 0 0 0 10.10.2016„Nazywam się PGE Narodowy” – ruszyła kampania promocyjna oficjalnej nazwy stadionu (wideo)8 października wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem: „Nazywam się PGE Narodowy”. Jej celem jest utrwalenie i promocja oficjalnej nazwy obiektu, którego sponsorem tytularnym od ponad roku jest PGE Polska Grupa Energetyczna.
0 1 0 0 0 10.10.2016Firma Paese wybrała agencję PRAgencja Face it! od października prowadzi kompleksowe działania public relations polskiej marki kosmetyków do makijażu Paese Cosmetics. Do jej zadań należą: public i media relations, organizacja akcji specjalnych oraz eventów.
0 2 0 0 0 10.10.2016Większość Polaków deklaruje zadowolenie z pracy – badanie Ipsosu71% respondentów z całego świata dobrze ocenia swoje samopoczucie w pracy – pokazuje raport Edenred-Ipsos „Barometr pracownika: samopoczucie i motywacja pracowników”. W Polsce siedmiu na dziesięciu zatrudnionych deklaruje, że w pracy czuje się dobrze. Daje nam to trzecie miejsce w Europie, zaraz za Niemcami i Brytyjczykami.
0 1 0 0 0 10.10.2016Planet PR liderem hubu GlobalCom w Europie WschodniejKoordynacja działań sieci GlobalCom w Europie Wschodniej, współpraca z klientami na poziomie międzynarodowym, realizacja polityki informacyjnej sieci w regionie – to nowe zadania agencji Planet PR, która została wybrana liderem nowo utworzonego centrum koordynacyjnego sieci na Europę Wschodnią.