0 6 0 0 0 6.10.2016Druga odsłona kampanii „Dopasowani kompani”Z początkiem października ruszyła druga odsłona kampanii Fundacji Zwierzęca Polana, pod hasłem „Dopasowani kompani”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem bezrefleksyjnej adopcji dorosłych psów, a jednocześnie promowanie świadomej decyzji w tym zakresie, uwzględniającej dopasowanie charakterologiczne właścicieli i pupili.
1 1 0 0 0 6.10.2016„Mój bank działa na moje konto” – kampania PKO BP dla MŚP (wideo)3 października PKO Bank Polski rozpoczął kampanię wizerunkową bankowości dla mikro-, małych i średnich firm. Hasło akcji brzmi: „Mój bank działa na moje konto”.
0 1 0 0 0 6.10.2016Marka Kratki wybrała agencję do obsługi w InternecieKratki, marka należąca do firmy Kratki.pl – Marek Bal, producenta kominków, kratek oraz akcesoriów kominkowych, wybrała agencję Cube Group do obsługi w Internecie.
0 3 0 0 0 6.10.2016We wrześniu na reklamach najwięcej zarobił Polsat – badanie NielsenaNajwiększe wpływy z reklam we wrześniu zanotował Polsat. Na podium znalazły się też stacje TVN i TVP2 – pokazuje badanie Nielsena. Łączne wydatki reklamowe wyniosły niemal 2,4 mld zł, a największym reklamodawcą kolejny miesiąc z rzędu był Aflofarm.
0 1 0 0 0 5.10.2016Natalia Hatalska powołała instytut badań nad przyszłościąInfuture Hatalska Foresight Institute – to inicjatywa Natalii Hatalskiej, eksperta w dziedzinie analizy, prognozowania i badania trendów. Głównym obszarem działalności nowo uruchomionego instytutu ma być prognozowanie trendów, tworzenie scenariuszy przyszłości oraz – dzięki odpowiedzi na pytanie, co może się zdarzyć – wspieranie marek, firm i instytucji w planowaniu strategicznym.
0 1 0 0 0 5.10.2016Wonga wybrała agencję PR3 października firma pożyczkowa Wonga rozpoczęła współpracę z Clear Communication Group. Agencja zajmie się komunikacją korporacyjną i ekspercką firmy, relacjami z mediami lokalnymi oraz promocją platformy edukacyjnej Kapitalni.org. Umowa została podpisana na rok.
0 1 0 0 1 5.10.2016Komunikacja, marketing i handel w dobie cyfryzacji gospodarki – raport IAB, Ministerstwa Rozwoju i PwC97% polskich firm korzysta z Internetu. 91% wykorzystuje pocztę elektroniczną, 80% ma własną stronę internetową, 53% własny e-sklep. 46% promuje się w mediach społecznościowych, 44% zbiera i analizuje dane, 35% przesyła deklaracje podatkowe drogą elektroniczną, a 34% inwestuje w reklamę graficzną – pokazuje raport „Biznes w Sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości” przygotowany przez IAB Polska, Ministerstwo Rozwoju i PwC.
0 1 0 0 0 5.10.2016Polpharma wybiera Cut the Mustard do komunikacji marki MetafenPrzetarg na prowadzenie komunikacji marki środka przeciwbólowego Metafen (Polpharma) wygrał creative hub Cut the Mustard. W przetargu brało udział 5 agencji.
1 1 0 0 0 5.10.2016Princessa promuje nowe wafelki w ciemnej czekoladzie (wideo)Marka Princessa wprowadza na rynek nowe wafelki w ciemnej czekoladzie z posypką o smaku pomarańczowym lub wiśniowym. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 5.10.2016Torrenty tracą na popularności w Polsce – wskazuje „VideoTrack II” agencji MECZmienia się obraz polskiego piractwa w obszarze wideo – pokazuje badanie MEC „VideoTrack II”. Ściąganie filmów i seriali z Internetu ustępuje miejsca korzystaniu z serwisów streamingowych. Dla większości internautów kwestia legalności źródła, z jakiego czerpią film lub serial, wciąż jednak nie ma dużego znaczenia.