1 1 0 0 0 5.10.2016Robert Korzeniowski w filmie wizerunkowym agencji Walk (wideo)Budowanie długofalowych relacji z klientami to filozofia agencji Walk. Teraz, przy okazji 10. rocznicy swego powstania, firma zobrazowała ją w filmie „Long Distance Agency”. W spocie wystąpił chodziarz Robert Korzeniowski.
0 1 0 0 0 5.10.2016Twarzą w twarz z kapitalizmem” – nowa książka Kotlera już na rynkuCo się stało z „amerykańskim snem”? Kapitalizm nie działa już tak, jak kiedyś – konkluduje Philip Kotler, znany i szanowany teoretyk biznesu, ekonomista klasyczny. Czternaście wzajemnie powiązanych sił podkopuje niegdyś wspaniałą gospodarkę rynkową, która z trudem trzyma się roli siły napędowej wzrostu i dobrobytu oraz stabilizatora w burzliwych czasach. W książce „Twarzą w twarz z kapitalizmem” Kotler przedstawia poważną ocenę wad tego systemu. Odsiewając szum – polityczne kłótnie, szukanie winnych i wojownicze ideologie – autor starannie przygląda się temu, co poszło nie tak.
1 1 0 0 0 4.10.2016Łaciate pakują się na kanapkę w reklamie serków (wideo)3 października ruszyła kampania reklamowa Łaciatych Serków Śmietankowych. Jej hasło to „Z natury na kanapkę”.
4 3 0 0 0 4.10.2016Interia promuje konto pocztowe dla młodych (audio, wideo)Int.pl to darmowa usługa pocztowa bez spamu wprowadzona przez Interię. Oferta skierowana do młodych internautów promowana jest m.in. w telewizji i radiu.
0 1 0 0 0 4.10.2016Laboratorium Komunikacji zmienia nazwę na GenerationsZ końcem września Laboratorium Komunikacji oficjalnie zmieniło nazwę na Generations. Ruch ten podyktowany jest istotnymi zmianami, jakie zachodzą w rynku. Agencja nadal będzie specjalizować się w marketingu młodzieżowym oraz rodzinnym.
0 4 0 0 0 4.10.2016„Miło Cię widzieć” na Moście Gdańskim – akcja InnogyNeon „Miło Cię widzieć”, który od dwóch lat znajduje się na Moście Gdańskim w Warszawie, zyskał nową funkcję. Na zamontowanym ekranie wyświetlającym imiona warszawiacy mogli pozdrowić bliskich. Był to element kampanii rebrandingowej marki Innogy (dawniej RWE).
0 1 0 0 0 4.10.2016Przeagencja zmienia się w TrulyPo dziesięciu latach istnienia Przeagencja zmienia nazwę na Truly. Ma to odzwierciedlać przekonanie, że kampanie reklamowe powinny być oparte na prawdziwych insightach i potrzebach konsumentów.
0 4 0 0 0 4.10.2016Marka Okocim odświeża portfolio produktowe oraz komunikacjęOkocim odświeża portfolio produktowe, komunikację oraz ujednolica szatę graficzną opakowań wszystkich wariantów piwa. Odwołuje się przy tym do historii browaru, wartości wyznawanych przez jego założyciela Jana Goetza, a także podkreśla rolę piwowarów, dla których warzenie piwa jest pasją.
0 1 0 0 0 4.10.2016Kongres Badaczy już za tydzień13 października w Warszawie startuje dwudniowy Kongres Badaczy Rynku i Opinii. Siedemnasta edycja imprezy odbywa się pod hasłem „Na styku”. Celem tej edycji jest opis zjawisk konsumenckich powstających w wyniku nakładania się na siebie różnych obszarów i dziedzin.
0 1 0 0 0 4.10.2016Znamy finalistów XIV edycji konkursu Złote Spinacze3 października ogłoszono listę projektów nominowanych do drugiego etapu konkursu Złote Spinacze 2016. Zwycięzców poznamy 2 grudnia.