1 2 0 0 0 30.09.2016Radio Zet w kampanii będzie spełniać marzenia słuchaczy (wideo)„Zmień swój dzień w dzień dobry bardzo” – to hasło kampanii Radia Zet, która startuje 1 października. Promuje nową zabawę antenową, w ramach której każdego poranka Agnieszka Kołodziejska i Tomasz Florkiewicz w audycji „Dzień dobry bardzo” spełnią jedno z marzeń słuchaczy.
0 1 0 0 0 30.09.2016Deloitte i Apple zawarły strategiczne partnerstwoFirma doradcza Deloitte oraz Apple rozpoczęły współpracę. Będzie ona polegała m.in. na projektowaniu i pomocy we wdrażaniu rozwiązań technologicznych dla firm na bazie platformy iOS wykorzystywanej w iPhone’ach i iPadach.
1 1 0 0 0 30.09.2016„Każdy ma wolną rękę” – przekonuje Napoleon w spocie Carrefoura (wideo)W nowej odsłonie kampanii Carrefoura Napoleon rozmawia z lokajem o szczegółach mechanizmu promocji „Szalona piątka”. Piąta edycja akcji startuje 4 października.
0 1 0 0 0 30.09.2016Żywiec Zdrój przedstawia wyniki wewnętrznych ustaleń po wykryciu w butelce wody niebezpiecznej substancji [aktualizacja]30 września marka Żywiec Zdrój zorganizowała spotkanie prasowe, podczas którego poinformowała o wyniku wewnętrznych ustaleń związanych ze zdarzeniem, jakie miało miejsce w Bolesławcu. Mieszkaniec tej miejscowości trafił do szpitala z poparzeniami przełyku i jamy ustnej po wypiciu wody Żywioł Żywiec Zdrój.
0 1 0 0 0 29.09.2016Konsumenci nie lubią pełnoekranowych reklam mobilnychReklamodawcy próbujący zaangażować konsumentów w kanale mobile nie powinni używać formatów pełnoekranowych. Badania wykazały, że użytkownicy oglądający takie reklamy przez 22% czasu wytężali wzrok w poszukiwaniu przycisku zamykającego okno.
0 1 0 0 0 29.09.2016Nowa generacja e-klientów branży fashion wybiera smartfonyCriteo, firma technologiczna z branży marketingu efektywnościowego, opublikowała „Fashion Flash Report 2016”. Poddała w nim analizie zachowania zakupowe e-konsumentów sektora mody.
1 1 0 0 0 29.09.2016Activia namawia kobiety, by „żyły InSync” (wideo)Marka Activia (Danone) rozpoczęła kampanię „Live InSync”. Akcja ma wzmacniać wiarę kobiet we własny potencjał i możliwości, zgodnie z myślą przewodnią: „Siła napędowa = ja”.
2 1 0 0 0 29.09.2016„Jestem hybrydą” – Kia promuje model Niro (wideo)Kia rozpoczęła kampanię promującą hybrydowy crossover Niro. W spotach wystąpili: Steven Parson – zawodnik rugby, który jest jednocześnie pianistą klasycznym, a także crossfiterka Jenny Cane pracująca jako konserwatorka dzieł sztuki.
1 1 0 0 1 29.09.2016„Chce się Ż od 160 lat” – jubileuszowa kampania marki Żywiec (wideo)W tym roku Żywiec świętuje okrągły jubileusz. Z tej okazji marka rozpoczęła kampanię „Chce się Ż od 160 lat”, w której manifestuje nieustającą radość z życia.
1 1 0 0 0 29.09.2016SA Wardęga rozpieszcza fanów z Virgin Mobile (wideo)Współpracę z Virgin Mobile rozpoczął SA Wardęga. W ramach wspólnych działań wyjechał do Peru i podjął wyzwanie, by „rozpieścić fanów” operatora.