0 1 0 0 0 20.09.2016Komputronik rozstrzygnął konkurs ofert na obsługę w social mediaSieć sklepów Komputronik powierza prowadzenie działań w mediach społecznościowych agencji Think Kong (Grupa On Board). Umowa została podpisana na rok.
0 2 0 0 0 20.09.2016Anna Starmach ambasadorką marki ElectroluxPodczas otwarcia pierwszego w Polsce studia kulinarnego Electrolux Taste Center zaprezentowano ambasadorkę marki. To Anna Starmach – jurorka polskiej edycji programów „MasterChef” oraz „MasterChef Junior”. Przedstawiono także założenia kampanii komunikacyjnej 360 stopni z jej udziałem.
0 1 0 0 0 19.09.2016Trwa rekrutacja na studia podyplomowe na WSE w KrakowieTworzenie strategii PR dla realnego klienta. Opracowywanie kampanii internetowej i projektowanie szkoleń online – to tylko niektóre z praktycznych działań, jakie w ramach zajęć podejmują słuchacze studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Rekrutacja na rok akademicki 2016/2017 trwa do 30 września.
2 1 0 0 0 19.09.2016Soki Tymbarku promowane jako tłoczone z uczuciem (wideo)19 września wystartowała kampania reklamowa soków Tymbark. Podkreślono w niej, że są one produkowane z wyselekcjonowanych owoców oraz z dbałością o jakość.
0 1 0 0 0 19.09.2016Konferencja „Digital Age Coaching” już za miesiącWyzwania w coachingu przywódczym oraz dyskusja o dylematach etycznych i biznesowych wdrażania coachingowych rozwiązań w organizacji – to niektóre z tematów, które przewiduje program konferencji „Digital Age Coaching. Leadership i empowerment w organizacji”. Odbędzie się ona 18 października w Krakowie.
0 1 0 0 0 19.09.2016Państwowy dom mediowy jednak nie powstanieJak podaje „Gazeta Wyborcza”, powołując się na serwis Press, rząd wycofuje się z pomysłu stworzenia państwowego domu mediowego. Miał on skupiać budżety marketingowe spółek skarbu państwa.
0 1 0 0 0 19.09.2016Walk PR z usługami content marketingowymiW ramach Walk PR została wyodrębniona nowa struktura content marketingowa. Do zadań jej pracowników należy tworzenie dla klientów agencji wszelkiego rodzaju treści – od długich form, takich jak raporty i analizy, po krótsze komunikaty skierowane do określonych grup docelowych.
1 1 0 0 0 19.09.2016Oleofarm promuje olej lniany LenVitol (wideo)We wrześniu rozpoczęła się kampania oleju lnianego LenVitol produkowanego przez firmę Oleofarm. Celem akcji jest ukazanie zalet produktu oraz zachęcenie konsumentów do wykorzystania go w przygotowaniu posiłków.
1 12 0 0 0 19.09.2016Jesienna odsłona kampanii CCC „Go for more” (wideo)9 września marka CCC rozpoczęła jesienną odsłonę kampanii „Go for more”. Działania będą prowadzone przez 2 miesiące w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.
0 1 0 0 0 19.09.2016Gillette i FC Barcelona rozpoczynają współpracę19 września Gillette i klub FC Barcelona ogłosiły rozpoczęcie współpracy. Marka połączy też siły z jedną z klubowych gwiazd – Neymarem Jr.