1 1 0 0 0 15.09.2016Adblock Plus uruchamia własny system sprzedaży nieinwazyjnych reklam13 września firma Eyeo produkująca program Adblock Plus ogłosiła wprowadzenie platformy Acceptable Ads. Poprzez nią będzie oferowała reklamy, które mają być mało inwazyjne i dzięki temu akceptowalne dla internautów.
2 1 0 0 0 15.09.2016W Krakowie startuje kampania społeczna „Halo, mignij do mnie!” (wideo)25 września w Krakowie rozpocznie się kampania „Halo, mignij do mnie!”. Ma ona przybliżać mieszkańcom problem komunikacji między osobami słyszącymi a niesłyszącymi oraz pokazywać, jak zbliżyć do siebie te dwie społeczności.
0 1 0 0 0 15.09.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANY4 ważne zasady w promocji wykorzystującej standy POSRozważasz przeprowadzenie promocji z wykorzystaniem dodatkowej ekspozycji w sklepie? Chcesz zastosować stand POS? Zwróć uwagę na kilka ważnych kwestii. Ich uwzględnienie może zoptymalizować koszty oraz wpłynąć na wzrost efektywności promocji.(Informacja promocyjna)
0 2 0 0 0 14.09.2016IMM: apteki tracą 80% okazji do kontaktu z konsumentami w social mediaBranża apteczna w Polsce wciąż mało skutecznie wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych, jeśli chodzi o nawiązywanie interakcji z konsumentami – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. Od początku roku Polacy w social media ponad 4 tys. razy prosili o polecenie apteki: tej najlepszej, najtańszej, najbliższej bądź czynnej w dogodnych godzinach. Tylko niewielka część z nich doczekała się reakcji i odpowiedzi ze strony aptek.
0 3 0 0 0 14.09.2016Rio zdecydowanie większym sukcesem sportowym niż Londyn – badanie ARC Rynek i Opinia74% Polaków dobrze ocenia występ polskich sportowców na igrzyskach olimpijskich w Rio – o 38 p.p. lepiej niż podczas olimpiady w Londynie. Wydarzenia, które najbardziej utkwiły widzom w pamięci, to afera dopingowa braci Zielińskich (39%) oraz rekord świata w rzucie młotem Anity Włodarczyk (38%) – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 14.09.2016Brooklyn Beckham globalnym ambasadorem marki Honor (wideo)Ambasadorem marki smartfonów Honor (Huawei) został Brooklyn Beckham – syn Davida i Victorii. Współpraca rozpoczyna się od kampanii modelu Honor 8.
1 1 0 0 0 14.09.2016Transpłciowa modelka, modelka plus size i 73-letnia aktorka w nowym spocie H&M (wideo)Marka H&M rozpoczęła kampanię promującą jesienną kolekcję. W spocie chce pokazać, że zrywa zarówno z wyidealizowanym obrazem kobiecego ciała, jak i tradycyjnym pojęciem bycia damą.
0 1 0 0 0 14.09.2016Laboratorium Kosmetyczne Joanna z agencją PRAgencja Valkea Media została wybrana do obsługi public relations i prowadzenia działań komunikacyjnych marki Laboratorium Kosmetyczne Joanna. Nawiązanie współpracy jest efektem przetargu.
0 1 0 0 0 14.09.2016IV konferencja motoryzacyjna TNS Polska: „Znikający punkt, czyli zawrotny pościg za konsumentem”TNS Polska organizuje IV konferencję motoryzacyjną: „Znikający punkt, czyli zawrotny pościg za konsumentem”. Wydarzenie odbędzie się 23 września w Warszawie.
1 1 0 0 0 14.09.2016„Przygotuj się na komplementy” w ubraniach marki Tex (wideo)Z początkiem września wystartowała kampania marki odzieżowej Tex, dostępnej w hipermarketach Carrefour. Towarzyszy jej hasło: „Przygotuj się na komplementy”.