1 1 0 0 0 14.09.2016Transpłciowa modelka, modelka plus size i 73-letnia aktorka w nowym spocie H&M (wideo)Marka H&M rozpoczęła kampanię promującą jesienną kolekcję. W spocie chce pokazać, że zrywa zarówno z wyidealizowanym obrazem kobiecego ciała, jak i tradycyjnym pojęciem bycia damą.
0 1 0 0 0 14.09.2016Laboratorium Kosmetyczne Joanna z agencją PRAgencja Valkea Media została wybrana do obsługi public relations i prowadzenia działań komunikacyjnych marki Laboratorium Kosmetyczne Joanna. Nawiązanie współpracy jest efektem przetargu.
0 1 0 0 0 14.09.2016IV konferencja motoryzacyjna TNS Polska: „Znikający punkt, czyli zawrotny pościg za konsumentem”TNS Polska organizuje IV konferencję motoryzacyjną: „Znikający punkt, czyli zawrotny pościg za konsumentem”. Wydarzenie odbędzie się 23 września w Warszawie.
1 1 0 0 0 14.09.2016„Przygotuj się na komplementy” w ubraniach marki Tex (wideo)Z początkiem września wystartowała kampania marki odzieżowej Tex, dostępnej w hipermarketach Carrefour. Towarzyszy jej hasło: „Przygotuj się na komplementy”.
0 1 0 0 0 14.09.2016Architekt marki – trwa rekrutacja na studia podyplomowe na Uczelni ŁazarskiegoEksperci branży marketingowej w codziennej pracy muszą wykazywać się interdyscyplinarną wiedzą praktyczną z zakresu kompleksowego zarządzania marką. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego uruchamia kolejną edycję podyplomowych studiów o kierunku architekt marki.
0 3 0 0 1 13.09.2016Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski w kampanii Huawei pokazują, jak nie pracować ciężko, ale mądrzeHuawei rusza z kampanią „Work Smart Not Hard”, która promuje biznesową linię produktów. Towarzyszy jej premiera MateBooka. Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski, eksperci zaproszeni do udziału w akcji, będą dzielić się swoimi doświadczeniami i podpowiadać, jak nie pracować ciężko, ale mądrze.
2 2 0 0 0 13.09.2016TK Maxx w kampanii ukazuje „Szalone możliwości” (wideo)Wystartowała druga edycja kampanii TK Maxx „Szalone możliwości”. Tym razem przygotowano dwa spoty, które prezentują ofertę sklepów marki w kinowym stylu.
0 8 0 0 0 13.09.2016Warszawska Szkoła Reklamy z kampanią rekrutacyjnąWe wrześniu rozpoczęła się kampania rekrutacyjna Warszawskiej Szkoły Reklamy. Jej bohaterami są przedstawiciele różnych zawodów. Towarzyszą im znane powiedzenia dotyczące pracy i pieniędzy.
0 1 0 0 0 13.09.2016Czy festiwale muzyczne opłacają się miastom? Raport Grupy PRC i PSMMNajwiększe letnie imprezy muzyczne, jak Open’er Festival czy Przystanek Woodstock, przyniosły tysiące publikacji i dziesiątki milionów złotych ekwiwalentu reklamowego. Niezależnie od rangi poszczególnych wydarzeń wszystkie miasta na ich organizacji zyskały – pokazuje raport „Letnie festiwale muzyczne”, przygotowany przez Grupę PRC i Press-Service Monitoring Mediów.
0 6 0 0 0 13.09.2016Jakość obsługi bankowej najwyższa w e-bankowości – badanie ARC Rynek i OpiniaKlienci banków, oceniając jakość usług, najwyższą notę wystawiają bankowości internetowej. Zdecydowanie najgorzej wypowiadają się na temat procesu obsługi reklamacji i rozwiązywania problemów. Kobiety są pod tym względem znacznie mniej krytyczne niż mężczyźni. Najbardziej zadowolone z oferowanej jakości są osoby z grupy wiekowej 45–59 lat – wynika z „Monitora satysfakcji klientów banków detalicznych” ARC Rynek i Opinia.