1 8 0 0 0 7.09.2016Natasza Urbańska, Kamila Szczawińska, Sylwia Nowak i Rafał Maślak jak porzucone zwierzęta (wideo)Na profilach social media Nataszy Urbańskiej, Rafała Maślaka, Kamili Szczawińskiej i Sylwii Nowak pojawiły się zdjęcia przedstawiające ich w niepokojących sytuacjach: przywiązanych do drzewa, wyrzuconych z samochodu czy skatowanych łopatą. Fotografie to element kampanii „XI. Nie porzucaj”, przygotowanej przez akcję „Karmimy psiaki” i Fundację Sarigato.
0 2 0 0 0 7.09.2016PMR: krajowy rynek produktów dla dzieci zyska dzięki wzrostowi transferów socjalnychRynek produktów dla dzieci w Polsce osiągnął wartość 9,48 mld zł w 2015 r. To wzrost o 4,6% w porównaniu z rokiem poprzednim – wynika z raportu PMR „Rynek produktów dla dzieci w Polsce 2016. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2016–2021”. Prognozy dalszego rozwoju rynku są pozytywne i zostały skorelowane z prognozą kondycji całej gospodarki.
1 1 0 0 0 7.09.2016Grześki startują z kolejną kampanią reklamową (wideo)8 września rozpocznie się kolejna kampania reklamowa promująca wafelki marki Grześki. Działania w telewizji oraz Internecie potrwają do końca października.
1 1 0 0 0 7.09.2016„Możesz wyjechać bardzo daleko, ale to, czego szukasz, jest zazwyczaj bardzo blisko” – przekonuje Allegro (wideo)Wystartowała kolejna odsłona kampanii „Czego szukasz?”. Tematem przygotowanej reklamy jest wakacyjny wyjazd.
0 1 0 0 0 7.09.2016Euro Net, CT Creative Team, Rainbow Tours, IBDF – wyroki z zakresu ochrony zbiorowych interesów konsumentówKiedy działanie przedsiębiorców wprowadza konsumentów w błąd? Na ten temat wypowiedziały się SOKiK oraz Sąd Apelacyjny. Wyroki dotyczą decyzji z zakresu ochrony zbiorowych interesów konsumentów, wydanych przez UOKiK w sprawie firm Euro Net, CT Creative Team, Rainbow Tours oraz Indywidualne Biznesowe Doradztwo Finansowe.
4 6 0 0 0 7.09.2016Marka Tołpa wyłączyła blogi i zaprasza do bycia off (wideo)7 września autorzy popularnych blogów: Alina Rose, Kasia Gandor, Stay Fly oraz Czas Gentlemanów wyłączyli swoje blogi na 24 godziny. O tym, co robią, kiedy nie ma ich na blogu oraz jakie są ich sposoby na bycie off, informują czytelników w specjalnie przygotowanych materiałach wideo. To element kampanii wizerunkowej Tołpa:off, a jednocześnie początek konkursu dla konsumentów.
0 4 0 0 1 7.09.2016Programy lojalnościowe – zainteresowanie nimi spada, ale ich wpływ na zachowania zakupowe wzrósłCoraz mniejszy jest odsetek Polaków, którzy deklarują udział w programach lojalnościowych. Rośnie poczucie nieopłacalności zbierania punktów, doskwiera brak widocznych korzyści z przynależności. Najpopularniejszymi programami są: Tesco Clubcard, Payback oraz Orlen Vitay – wynika z „Monitora programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia.
0 2 0 0 0 6.09.2016Spokojny sierpień w „Instagram Trends” SotrenderaSierpień na Instagramie był bardzo podobny do lipca – dominowała tematyka wakacyjna. Najlepszy post miesiąca to zdjęcie Roberta Lewandowskiego z urlopu. Również wakacyjna była aktywność użytkowników – pokazuje raport „Instagram Trends” Sotrendera.
0 1 0 0 0 6.09.2016Żywiec Zdrój kontynuuje współpracę z VML PolandPrzetarg na strategię komunikacji online i całościową obsługę internetowej obecności Żywca Zdroju na rynku polskim wygrała VML Poland. Tym samym marka kontynuuje ponad siedmioletnią współpracę z agencją.
0 1 0 0 0 6.09.2016Sklepy w pułapce promocji – raport z badania Open ResearchMożna śmiało powiedzieć, że Polacy są miłośnikami promocji. Ponad 80% z nas lubi kupować produkty w ramach ofert specjalnych – wynika z raportu „Skuteczność promocji 2016”, przygotowanego przez agencję badawczą Open Research. Zastanawiać się można, jak takie podejście wpływa na sam proces zakupowy, ale i szerzej: na ogólne wrażenia związane z wizytą w sklepie.