1 4 0 0 0 2.09.2016Andre Agassi powraca na kort w kampanii marki Lavazza (wideo)Lavazza została oficjalną kawą US Open. Z tej okazji marka podjęła współpracę z legendą światowego tenisa – Andre Agassim. Hasło działań, które temu towarzyszą, brzmi: „I’m Back”.
0 1 0 0 0 2.09.2016Szkolenie z Google AdWords w przyszłym tygodniuJak prowadzić efektywne kampanie reklamowe w Google AdWords? Odpowiedź na to pytanie będzie można znaleźć już 8 i 9 września podczas szkolenia organizowanego przez SemHouse. Poprowadzi je Krzysztof Wroński, Certyfikowany Trener Google AdWords.
0 2 0 0 0 1.09.2016Polskie banki w awangardzie cyfryzacji na skalę europejską – badanie AccenturePod względem zaawansowania cyfryzacji polskie banki wypadają korzystnie na tle europejskiego sektora bankowego. Digital Performance Index przygotowany przez Accenture i odzwierciedlający poziom cyfryzacji wynosi dla polskich banków 2,82 pkt przy średniej w Europie równej 2,46.
1 2 0 0 0 1.09.2016„Muzyka daje radość” – przekonuje Marcin Prokop w kampanii Radia Złote Przeboje (wideo)„Muzyka daje radość” – to hasło rozpoczętej kampanii promocyjnej Radia Złote Przeboje z udziałem Marcina Prokopa. W reklamach znany dziennikarz zachęca do słuchania rozgłośni i czerpania radości z muzyki, którą ona proponuje.
2 1 0 0 0 1.09.2016Martin Stankiewicz w kampanii PKO poleca Konto dla młodych (wideo)Ruszyła kampania reklamowa „Dużo za zero” PKO Banku Polskiego. Popularny vloger Martin Stankiewicz promuje w niej Konto dla młodych.
1 1 0 0 0 1.09.2016Nescafe Dolce Gusto i Will.i.am łączą siły w kampanii (wideo)Marka Nescafe Dolce Gusto rozpoczyna globalną kampanię reklamową „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”. Działania prowadzone są we współpracy z twórcą muzycznym Will.i.amem. Ich celem jest podkreślenie siły kreatywności, gwarantującej jakość w procesie tworzenia zarówno muzyki, jak i kawy.
0 1 0 0 0 1.09.2016Przewozy Regionalne wybrały agencję social mediaPrzetarg na obsługę w mediach społecznościowych spółki Przewozy Regionalne wygrała agencja WebTalk. Od początku sierpnia zajmuje się ona opracowywaniem strategii i kompleksową obsługą profili firmy na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube.
0 1 0 0 2 1.09.2016Rosnąca skala zjawiska blokowania reklam – raport IABObecnie około 36% (7,6 mln) użytkowników Internetu w Polsce blokuje reklamy online. W 2015 r. było to 29% (5,9 mln), a w 2014 r. 25% (4,9 mln). Takie wyniki zawarto w raporcie z badania zrealizowanego przez IAB Polska w kwietniu 2016 r.
2 1 0 0 0 1.09.2016„Adresujemy marzenia” – Otodom znowu w telewizji (wideo)Rusza jesienna odsłona kampanii telewizyjnej marki Otodom. Serwis przypomina w niej historie poszukiwań wymarzonych mieszkań i domów. Przygotowano dwa spoty, które przez cały wrzesień będzie można oglądać w telewizji oraz Internecie.
0 1 0 0 0 1.09.2016Bakalland wybrał agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej nowej linii produktowejFirma Bakalland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną nowej linii przekąsek, która pojawiła się na rynku. Strategią, kreacją do wszystkich kanałów komunikacji oraz działaniami w mediach społecznościowych i współpracą z influencerami zajmie się agencja LiquidThread.