1 4 0 0 0 30.08.2016Empik promuje program lojalnościowy, tworząc spersonalizowane strefy kultury (wideo)W ostatnich dniach sierpnia w sondzie ulicznej Empik pytał Polaków o ich preferencje i zainteresowania w obszarze kultury. Podczas rozmowy niepostrzeżenie przygotowywano dla ankietowanych spersonalizowane oazy relaksu. W ten sposób promowano nowy program lojalnościowy marki.
1 1 0 0 0 30.08.2016David Beckham i jego historia zapisana na ciele w spocie Biotherm Homme (wideo)Piłkarz David Beckham wystąpił w spocie marki kosmetyków dla mężczyzn Biotherm Homme. Zdradza w nim, co oznaczają niektóre z jego tatuaży.
1 1 0 0 0 30.08.2016Aneta Zając nową twarzą marki Bioliq (wideo)Aneta Zając – aktorka znana m.in. z ról w serialach „Plebania” czy „Pierwsza miłość” – wystąpiła w reklamie punktowego serum depigmentacyjnego Bioliq. Kampania z jej udziałem ruszyła w drugiej połowie sierpnia.
1 1 0 0 0 29.08.2016Plush i Banshee namawiają: „Rejestrujcie misie” (wideo)29 sierpnia wystartowała kolejna kampania reklamowa Plusha. Internetowa influencerka Banshee zachęca w niej do rejestracji numerów u operatora i odbioru bonusów. Działania prowadzone są m.in. w telewizji, kinach oraz Internecie.
0 1 0 0 0 29.08.2016Które firmy najlepiej kształtują liderów marketingu? – ranking „Forbesa”Oferują szkolenie na najwyższym poziomie i przekazują odpowiedzialność w ręce managerów od pierwszego dnia ich pracy – to cechy firm kształtujących najlepszych ekspertów budowania marek. Według rankingu opublikowanego przez „Forbesa” liderem w tej kategorii jest Procter & Gamble. Na podium znalazły się też PepsiCo i Coca-Cola.
1 1 0 0 0 29.08.2016Wyczesane zmiany Gigababci w kampanii Virgin Mobile (wideo)29 sierpnia ruszyła kampania Virgin Mobile informująca o powiększeniu pakietów internetowych. Tym razem Gigababcia odwiedza salon fryzjerski, gdzie przechodzi prawdziwą metamorfozę.
0 2 0 0 0 29.08.2016„Pokemon Go” w mediach społecznościowych – analiza IRCenterW ciągu 16 dni od premiery gra „Pokemon Go” zaktywizowała internautów bardziej niż film „Przebudzenie mocy” w analogicznym okresie od pojawienia się w kinach. Ma to odzwierciedlenie zarówno w nasileniu dyskusji w social media, jak i liczbie wyszukiwań w Google. IRCenter przeanalizował popularność aplikacji.
0 4 0 0 0 29.08.2016Wzrost rynku reklamy zawnętrznej w drugim kwartale 2016 r. – IGRZIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informacje dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w drugim kwartale 2016 r. Estymowana wielkość sprzedaży reklamy outdoorowej zamknęła się kwotą ponad 138,8 mln zł. Dla tej samej bazy firm była wyższa niż w analogicznym kwartale ub.r. o 5,3%.
0 1 0 0 0 28.08.2016Kongres „Programy lojalnościowe & Customer Experience” w październikuTo, jakie doświadczenia zapewnimy nabywcom, rzutuje później na ich postrzeganie firmy. Na takie doświadczenie składa się wiele elementów – cena, obsługa, dostępność, możliwość kontaktu, uczciwość, rzetelność i wiele innych, w zasadzie indywidualnych dla każdego klienta. O tym będzie mowa podczas kongresu, który odbędzie się 25 i 26 października w Warszawie. Będzie on poświęcony utrzymaniu klientów oraz strategiom i sposobom budowania lojalności.
0 1 0 0 0 26.08.2016FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl w nowej odsłonie7 i 8 września w Expo XXI Warszawa odbędą się FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl. Tegoroczna edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej zaprezentuje się w nowej odsłonie.