0 7 0 0 0 24.08.2016Sportowo-mediowe podsumowanie igrzysk olimpijskich w RioWszyscy pokładali w tegorocznych igrzyskach olimpijskich ogromne nadzieje – kibice, nadawca oraz reklamodawcy. Czy się spełniły? Sprawdziła to firma Codemedia.
1 2 0 0 0 24.08.2016Szymon Majewski „ma tę moc” w kampanii Plusa (wideo)Plus wprowadza dla klientów nowy standard Internetu – LTE Plus Advanced. Jest on dostępny we wszystkich rodzajach ofert. Powiększa też pakiety GB oraz uruchamia promocję dla studentów. Operator informuje o tym w kampanii z udziałem Szymona Majewskiego.
0 1 0 0 0 24.08.2016Polacy chętnie kupują w zagranicznych e-sklepach – badanie GfK i PayPalaPrawie 77% polskich e-konsumentów kupuje w zagranicznych sklepach internetowych. Rośnie też liczba osób, które zarabiają online. Według deklaracji ponad 29% polskich respondentów otrzymało e-płatność za swoje produkty i usługi dostarczone online, a 35% sprzedało w Sieci produkty, których już nie używa. Takie wyniki przyniosło badanie GfK przeprowadzone na zlecenie marki PayPal.
1 2 0 0 0 24.08.2016Ikea promuje nowy katalog spotkaniami sąsiedzkimi (wideo) [aktualizacja]Dobrze mieć sąsiada – przekonuje Ikea i organizuje pikniki, podczas których będzie można lepiej poznać mieszkańców okolicy. „Spotkania sąsiedzkie” inaugurują wprowadzenie nowego katalogu marki. W 10 miastach odbędzie się w sumie 17 spotkań.
1 1 0 0 0 24.08.2016„Łowicz gotowy na łowy!” – rusza kampania sosów (wideo) [aktualizacja]22 sierpnia marka Łowicz rozpoczęła telewizyjną kampanię sosów inspirowanych kuchnią polską. Krótki spot przedstawia dwie limitowane nowości – sos myśliwski oraz grzybowy.
0 1 0 0 0 24.08.2016De’Longhi Polska, Grupa Inco, BP Europa – wyroki sądowe w zakresie ochrony konkurencjiDe’Longhi Polska, Grupa Inco, BP Europa – to przedsiębiorcy, których dotyczą wyroki sądowe w sprawach decyzji UOKiK z zakresu ochrony konkurencji. W przypadku De’Longhi Polska sąd obniżył karę, decyzja w sprawie BP Europa została podtrzymana.
0 1 0 0 0 23.08.2016Nowa rola marketingu tematem IV edycji konferencji Marketing Progress13 i 14 października we Wrocławiu odbędzie się IV edycja konferencji ekspertów Marketing Progress. Tematem głównym będzie nowa rola marketingu. Widać bowiem, że strategie, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, stają się przeżytkiem. Jak nadążyć za zmianą? Co zrobić, by z powodzeniem zarządzać nią w firmie? Tego właśnie dowiedzą się uczestnicy.
0 1 0 0 0 23.08.2016PMR: Wzrost rynku artykułów spożywczych w Polsce przyspieszy w 2016 r.Rynek handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce w 2015 r. wzrósł o 2,6% rok do roku. Osiągnął wartość 244,5 mld zł. W 2016 r. spodziewany jest szybszy wzrost, na poziomie 4,2% – wynika z raportu PMR „Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2016. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2016–2021”.
0 1 0 0 0 23.08.2016Stabilizacja nastrojów społecznych Polaków w sierpniu – IpsosW sierpniu nastroje społeczne Polaków ustabilizowały się na wysokim poziomie. Wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) Ipsosu zanotował wzrost o około 1 punkt, osiągając poziom 102,55 pkt.
0 2 0 0 0 23.08.2016Polacy kupują z głową i znajdują nowe sposoby na oszczędzanie – badanie SW Research (infografika)Z raportu „Sprytne zakupy Polaków 2016” wynika, że jesteśmy smart shopperami. 80% badanych korzysta z programów przynoszących im profity przy zakupie. Na co wydajemy najwięcej i jak staramy się oszczędzać? Sprawdziła to agencja SW Research na zlecenie Refunder.pl – programu typu cashback.