1 1 0 0 0 18.08.2016Spot „Unlimited Will” kończy kampanię „Unlimited” marki Nike (wideo)„Unlimited Will” to ostatni klip wyprodukowany w ramach „Unlimited Campaign” Nike. Prezentuje historię Kyle’a Maynarda – sportowca pozbawionego kończyn, który jako pierwszy zdobył Kilimandżaro bez użycia protez.
1 1 0 0 2 18.08.2016Szpital w Kościerzynie promowany w rytmie disco polo (wideo)Kościerzyński szpital przygotował swój film promocyjny. W niemal 7-minutowym nagraniu zaprezentowano zalety placówki.
0 1 0 0 0 18.08.2016UPC ma zwrócić klientom nienależnie pobrane opłaty i zapłacić ponad 800 tys. zł karyOperator UPC bezprawnie informował konsumentów o podwyższeniu abonamentu za Internet – stwierdził UOKiK. Spółka musi oddać konsumentom nienależnie pobrane opłaty. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów na firmę została nałożona też kara w wysokości ponad 800 tys. zł.
2 1 0 0 0 17.08.2016Piotr Adamczyk w kampanii Eurobanku podpowiada, jak zostać mistrzem oszczędzania (wideo)Eurobank rozpoczął kampanię reklamową rachunku oszczędnościowego. 16 sierpnia do emisji trafiły spoty telewizyjne, w których Piotr Adamczyk wyjaśnia, jak zostać mistrzem oszczędzania.
0 1 0 0 0 17.08.2016Agencja MediaMocni zmienia się w More N’ MoreAgencja reklamowo-eventowa MediaMocni zakończyła proces rebrandingu. Nowa nazwa – More N’ More – ma podkreślać gotowość firmy do nieustannego dawania z siebie więcej. Chęć przekraczania granic i poszukiwania oryginalnych rozwiązań akcentuje również nowy claim: „Creativity comes standard”.
1 1 0 0 0 17.08.2016„Ludzie Jacka” w kampanii marki Jack Daniel’s (wideo)W świecie, w którym codziennie decydujemy się na zakup usług i towarów produkowanych masowo, coraz częściej poszukujemy rzeczy autentycznych i tworzonych z pasją. Marka Jack Daniel’s dotarła do grupy polskich rzemieślników, którzy w swojej pracy trzymają się własnych zasad. Ich historie od sierpnia można śledzić w kanałach online producenta whiskey.
1 1 0 0 2 17.08.2016„Napędzani światłem” i Krzysztof Gonciarz w kampanii Orange (wideo)Światłowód Orange – jak podkreśla operator – daje użytkownikom możliwość działania w tempie, do jakiego przyzwyczajeni są obywatele krajów najwyżej rozwiniętych. Motyw napędzania światłem dominuje w nowej kampanii marki, w którą zaangażował się m.in. Krzysztof Gonciarz.
0 1 0 0 0 17.08.2016Reklama przynęt wędkarskich z nagą kobietą niezgodna z Kodeksem etyki reklamyDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęła konsumencka skarga na reklamę internetową firmy Ego-Sport ze Szczecina. Ukazuje ona nagą kobietę, która podtrzymuje swoje piersi, a całość dopełnia hasło „Perfekcyjne, miękkie przynęty”. Uznano, że kreacja narusza normy Kodeksu etyki reklamy.
1 1 0 0 0 17.08.2016Napoleon przygotowuje dzieci na podbój szkoły. Kolejny spot Carrefoura (wideo)16 sierpnia wystartowała kolejna odsłona kampanii sieci Carrefour. W nowym spocie Napoleon pomaga rodzicom przygotować dzieci do powrotu do szkoły.
2 1 0 0 0 17.08.2016Margaret jak Miley Cyrus w spocie Deichmanna (wideo)15 sierpnia marka Deichmann rozpoczęła kampanię promującą kolekcję jesień/zima 2016/17. Bohaterką reklamy po raz kolejny została piosenkarka Margaret. Tym razem można zobaczyć ją w scenerii podobnej do tej z teledysku do piosenki „Wrecking Ball” Miley Cyrus.