0 1 0 0 0 12.08.2016Polska globalnym liderem w blokowaniu reklam – badanie Cloud TechnologiesNiemal co druga reklama w Polsce (42%) została zablokowana przez internautów. Takie są wyniki raportu autorstwa OnAudience z grupy Cloud Technologies. Ten wynik plasuje internautów znad Wisły na pierwszym miejscu na świecie.
2 1 0 0 0 12.08.2016Głos pokolenia milenialsów w spocie Desperadosa (wideo)Marka piwa Desperados rozpoczyna kampanię telewizyjną. W spocie „Wynalazcy” skupia się na przedstawicielach pokolenia milenials.
0 1 0 0 0 12.08.2016Marka Bdsklep.pl z agencją PRInternetowy pasaż handlowy Bdsklep.pl wybrał OS3 do obsługi public relations. Agencja poprowadzi działania w zakresie komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej oraz relacji z mediami. Współpraca rozpoczęła się z początkiem sierpnia i jest wynikiem przeglądu ofert.
0 1 0 0 0 11.08.2016360 Content Team – nowy dział w ZPR MediaW strukturach biura reklamy spółki ZPR Media powstał dział 360 Content Team. Skupia ekspertów w zakresie budowania komunikacji z wykorzystaniem narzędzi content marketingowych.
0 1 0 0 0 11.08.2016Nowy Kongres Online Marketing 2016/2017 wkrótce w Warszawie28 września w Warszawie odbędzie się Nowy Kongres Online Marketing 2016/2017. To propozycja dla osób, które chcą uporządkować i uaktualnić wiedzę przed rozpoczęciem planowania kampanii reklamowych w Internecie na przyszły rok.
2 1 0 0 0 11.08.2016Mamy 25 915 dni, by je aktywnie wykorzystać – przypomina Reebok (wideo)25 915 dni – tyle średnio żyje człowiek. Tyle też czasu mamy na poznanie świata, spotykanie ludzi, przekraczanie swoich granic. Warto wykorzystać go w pełni – przekonuje marka Reebok.
0 1 0 0 0 11.08.2016Zakupy on- czy offline? Proces decyzyjny jest dość złożony i niejednoznacznyZa główne czynniki wpływające na decyzję o zakupach online przyjęło się uznawać oszczędność pieniędzy i czasu oraz wybór towarów. Z kolei na decyzję o zakupach offline wpływać miały lepsze doświadczenia w bezpośrednim kontakcie i możliwość natychmiastowego zabrania zakupów do domu. Z badania GfK wynika jednak, że podział ten nie jest tak jednoznaczny i prosty, jak jeszcze mogłoby się wydawać.
0 1 0 0 0 11.08.2016Havas Group startuje z nową siecią mediową: FullSix MediaZarząd Havas Group ogłosił uruchomienie FullSix Media – trzeciej sieci mediowej, działającej obok Havas Media i Arena Media. Jej utworzenie wynika ze strategii rozwoju będącej konsekwencją włączenia w 2015 r. FullSix w struktury HMG.
0 1 0 0 0 11.08.2016Procter & Gamble ograniczy ściśle targetowane reklamy na FacebookuJeden z największych reklamodawców świata – P&G chce zmienić sposób reklamowania się na Facebooku. Firma stwierdziła, że kierowanie reklam do ściśle dobieranych grup odbiorców nie jest najefektywniejszym sposobem wydawania budżetu.
1 1 0 0 0 11.08.2016Nike składa hołd amerykańskim koszykarzom (wideo)W spocie „Unlimited Together” Nike chwali siłę drzemiącą w drużynie oraz moc pracy zespołowej. Film to ukłon w kierunku męskiej i damskiej reprezentacji USA w koszykówce, które jednoczą się w dążeniu do wspólnego celu.