0 1 0 0 0 9.08.2016Soraya uruchamia dla blogerek Klub PrzyjaciółekMarka Soraya przeprowadza rewitalizację i wdraża długofalową strategię komunikacji. Jednym z jej elementów jest założenie Klubu Przyjaciółek, w którego skład wchodzi 5 blogerek: Aniamaluje, Siouxie, Glowlifestyle, Kulkaowszystkim oraz Zurnalistka.
0 1 0 0 0 9.08.20161204 prace zgłoszone do konkursu Art MovesMiędzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves jest jedynym na świecie festiwalem sztuki billboardowej. W jego ramach w przestrzeni miasta prezentowane są prace w dwóch blokach – głównym i konkursowym. W tym roku wpłynęły 1204 zgłoszenia z całego świata.
0 1 0 0 0 9.08.2016Payback Polska pod opieką agencji w social mediaPrzetarg na długofalową obsługę Payback Polska (American Express Group) w social media wygrało Digital Kingdom. Agencja przygotuje strategię obecności marki w mediach społecznościowych. Zajmie się też bieżącą produkcją treści i obsługą profilu marki, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia procesów customer service.
0 6 0 0 0 9.08.2016Dzieci w mobilnym świecie – raport „Smart Kids”Smartfony i tablety są wszechobecne w życiu dorosłych. Jakie jednak znaczenie mają dla dzieci? Badanie poświęcone najmłodszym w mobilnym świecie przeprowadziły firmy Digital Virgo, CamoCode i Mobile Institute. Owocem jest raport „Smart Kids”.
2 1 0 0 1 9.08.2016Orange i krwawa „Historia na kartę” (wideo) [aktualizacja]8 sierpnia Orange rozpoczął kampanię reklamową „Historie na kartę” z udziałem polskich influencerów. W pierwszym spocie zobaczyć można Rafała Masnego i Roberta Pasuta (Abstrachuje), Cyber Mariana, Aleksandrę Kasprzyk (Mishon) oraz Magdalenę Gawęcką (Madeline Gavi). Przenieśli się oni do średniowiecza, aby w świecie magii i miecza snuć intrygi, walczyć o złoto i wpływy, a także nawiązywać romanse.
0 1 0 0 0 8.08.2016CEO Saatchi & Saatchi rezygnuje ze stanowiska po aferze dotyczącej równości płciSzef agencji Saatchi & Saatchi, Kevin Roberts złożył rezygnację – poinformowała Publicis Groupe. To skutek jego kontrowersyjnych opinii na temat różnorodności płci. Funkcję przestanie pełnić z dniem 1 września.
1 1 0 0 0 8.08.2016Żabka rozpoczyna kampanię nawiązującą do olimpijskich zmagań (wideo)Żabka Polska – oficjalny sponsor PKOl i polskiej reprezentacji olimpijskiej Rio 2016 – rozpoczęła kampanię reklamową. W spocie „Udział”, który ukazał się 5 sierpnia, nawiązuje do sportowych zmagań.
0 2 0 0 0 8.08.2016Bonduelle podsumowuje kampanię „Na ciepło”W czerwcu marka Bonduelle Polska prowadziła kampanię linii „Na ciepło”. Akcja obejmowała działania efektywnościowe oraz innowacyjne kanały dotarcia do potencjalnych klientów. Łącznie reklamy zostały wyświetlone ponad 9 mln razy.
1 1 0 0 0 8.08.2016Firma Ospel z kampanią „Piękno detalu” (wideo)8 sierpnia ruszyła kampania wideo online polskiego producenta osprzętu elektroinstalacyjnego – firmy Ospel. W ramach akcji „Piękno detalu” promowana jest kolekcja łączników i gniazd elektrycznych z serii Karo. Producent wprowadził dla niej 7 nowych kolorów wymienialnych ramek.
0 1 0 0 0 8.08.2016Nielsen: wskaźnik zadowolenia polskich konsumentów wciąż rośnie. Utrzymuje się powyżej średniej europejskiejW drugim kwartale 2016 r. zadowolenie polskich konsumentów rośnie o 5 punktów. Indeks dla Polski, z drobnymi wahaniami, wzrasta stale od pierwszego kwartału 2013 r. – pokazuje „Global Online Consumer Survey” Nielsena.