0 1 0 0 0 5.08.2016Najbardziej rozpoznawalne serwisy e-handlu w Polsce. Badanie GemiusaKonkurencja pomiędzy poszczególnymi markami e-commerce w Polsce jest coraz większa. Które z nich są najbardziej rozpoznawalne wśród polskich internautów? Odpowiedź zawarto w opublikowanym w czerwcu raporcie „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”.
1 1 0 0 0 5.08.2016Nowy efektowny spot w „Unlimited Campaign” marki Nike„Unlimited You” to druga reklama w ramach nowej kampanii Nike. Cała seria krótkometrażowych filmów z udziałem gwiazd sportu pojawi się w sierpniu.
0 2 0 0 0 5.08.2016Kto zyskał, kto traci? Przychody reklamowe programów informacyjnychDom mediowy MullenLowe MediaHub przeanalizował przychody reklamowe stacji telewizyjnych z tytułu emisji programów o charakterze informacyjnym. W kategorii wiadomości liderem są Fakty TVN, pomimo spadku przychodów. Wśród innych programów informacyjnych liderem pozostaje Poranek w TVN24.
0 1 0 0 0 4.08.2016Tchibo startuje z kampanią marketingu rekomendacjiW kampanię zaangażowano 25 tys. ambasadorów z platformy Rekomenduj.to, należącej do agencji Buzz. Konsumenci będą odwiedzać sklepy Tchibo i zachęcać znajomych do dołączenia do klubu TchiboCard. Za każdą zarejestrowaną z ich polecenia osobę otrzymają zniżki.
0 1 0 0 0 4.08.2016Nokian Tyres rozpoczyna współpracę z MSLGroupFiński producent opon Nokian Tyres rozpoczyna współpracę z MSLGroup. Agencja od 1 sierpnia zajmuje się relacjami z mediami, biurem prasowym, testami produktowymi oraz organizacją akcji specjalnych marki.
0 2 0 0 0 4.08.2016Telekomunikacja i retail ponownie na czele największych marek w telewizji – raport CodemediaNajwiększymi reklamodawcami telewizyjnymi w pierwszym półroczu 2016 r. byli Orange, Lidl oraz Play. Najwyższe wzrosty odnotowały Biedronka oraz T-Mobile. Lider analogicznego zestawienia w 2015 r. ustąpił tym razem aż trzem markom – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
0 6 0 0 0 4.08.2016Uniqa sponsoruje projekt artystyczny na ulicach ŁodziUniqa Art Łódź to projekt miejski realizowany przez Łódzkie Centrum Wydarzeń. Jego sponsorem tytularnym jest Uniqa. W przestrzeni miejskiej powstaną prace sześciu międzynarodowych artystów. Prace pierwszego, szczecińskiego artysty Lumpa, można już oglądać przy ul. Piotrkowskiej. Kolejne pojawią się w drugiej połowie sierpnia.
0 3 0 0 0 4.08.2016Instagram wprowadza Instagram Stories – na wzór SnapchataNowa funkcja umożliwia dzielenie się wszystkimi ważnymi dla użytkowników chwilami dnia, ale bez zamieszczania ich w aktualnościach. W ten sposób nie pojawią się one na tablicach obserwujących. Nie będzie ich także w zbiorze udostępnionych postów. Znikną po 24 godzinach.
0 2 0 0 0 4.08.2016Trwa akcja Tymbark Tour promowana na SnapchacieTymbark Tour to cykl wizyt zielonego autobusu nazwanego Studiem Tymbark w polskich miastach. Pasażerowie to trójka vlogerów. Akcja jest promowana na Snapchacie.
1 1 0 0 0 3.08.2016Reklama marki Nivea niezgodna z zasadami etyki w reklamie. Komisja uznała skargę UnileveraPrzedmiotem skargi była reklama telewizyjna szamponu i odżywki do włosów Nivea Repair & Targeted Care. Komisja Etyki Reklamy przyznała rację firmie Unilever, uznając, że spot wprowadza konsumentów w błąd.