0 1 0 0 0 3.08.2016Rośnie wartość reklamy online. Reklama w social media zyskała ponad 136% (infografika)W pierwszym kwartale 2016 r. wartość reklamy online w Polsce wzrosła o 24,9%, osiągając prawie 160 mln zł więcej niż w porównywalnym okresie roku wcześniejszego – wynika z badania AdEx.
0 1 0 0 0 3.08.2016Centra Medyczne Falck z agencją PRW przeglądzie ofert Centra Medyczne Falck wybrały agencję public relations. Opracowaniem strategii działań komunikacyjnych, kontaktami z mediami, a także wsparciem kampanii prosprzedażowych marki zajmie się Neuron Agencja PR.
1 2 0 0 0 3.08.2016„Wolno wolno” w kampanii piwa Leżajsk (wideo)Trwa ogólnopolska kampania piwa Leżajsk, pt. „Wolno wolno”. Odwołując się do spokojnej natury, marka zaprasza do niespiesznego smakowania przyjemności. Podkreśla, że wolno i warto jest zwolnić tempo życia.
0 1 0 0 0 3.08.2016Gemma Arterton nową ambasadorką marki NeutrogenaAktorka Gemma Arterton dołączyła do grona ambasadorek marki Neutrogena (Johnson&Johnson). Będzie wspierać najnowszą kampanię „See What’s Possible”.
0 1 0 0 0 3.08.2016Streetcom Polska przejmuje Talk MarketingAgencja Streetcom Polska kupiła udziały w firmie Talk Marketing. W ten sposób chce zwiększyć swoją ekspansję w segmencie rekomendacji konsumenckich. To także kolejny krok w kierunku rozwoju oraz dywersyfikacji oferty. Obie agencje będą funkcjonowały niezależnie.
0 1 0 0 0 3.08.2016100% Retail & Fashion – w październiku trzecia edycja konferencji6 i 7 października w Sopocie odbędzie się trzecia edycja konferencji dla branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. Będzie dotyczyć kwestii zarządzania marką „fashion”, takich jak budowanie brandu o wyrazistym wizerunku, stosowanie narzędzi komunikacji, sesje zdjęciowe, e-commerce czy wykorzystywanie trendów mody w produkcie, marketingu i visual merchandisingu.
1 1 0 0 0 2.08.2016Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w kampanii Plusa i Cyfrowego Polsatu (wideo)1 sierpnia rozpoczęła się kampania programu SmartDom. Zachęca ona abonentów Cyfrowego Polsatu do przeniesienia usług telefonii komórkowej do Plusa.
1 1 0 0 0 2.08.2016Kampania „Upamiętniaj godnie” sprzeciwem wobec zawłaszczania symbolu Polski Walczącej (wideo)Kampania „Polska Walcząca – upamiętniaj godnie” ukazuje znaczenie symbolu PW dla żołnierzy – kontynuatorów misji oddziałów AK. Wyraża także sprzeciw wobec osób, które posługują się nim w kontekście zachowań chuligańskich i agresywnych.
0 1 0 0 0 2.08.2016Jacek Kurski miał nie być już prezesem Telewizji PolskiejDecyzję tę podjęła Rada Mediów Narodowych przed południem 2 sierpnia. O odwołanie Kurskiego wnioskowała członkini rady, Joanna Lichocka. Jacek Kurski jest prezesem TVP od stycznia 2016 r. Po południu decyzja rady została zmodyfikowana.
5 1 0 0 0 2.08.2016mBank chce pozyskać pokolenie Z. Nowa kampania i kolejny wariant logo (wideo)Rozpoczęta 2 sierpnia kampania opiera się na dychotomii albo-albo. Pokazuje rzeczywistość z marką oraz bez niej. Nowe logo, zaprojektowane z myślą o młodych odbiorcach, to standardowy „pasiak” w neonowych barwach.