0 3 0 0 0 20.07.2016Najwięksi wygrani wśród sponsorów Euro 2016 – wyniki badańCoca-Cola przed Orange oraz Biedronka, a za nią Lotos – te marki po zakończeniu piłkarskich mistrzostw Europy znalazły się na szczycie rankingu spontanicznej znajomości sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski. Roberta Lewandowskiego najwięcej respondentów kojarzyło z T-Mobile – wynika z badania firmy ARC Rynek i Opinia na zlecenie Starcomu.
0 3 0 0 0 20.07.2016Stołeczne Biuro Turystyki zachęca do zwiedzania Warszawy śladami ChopinaWarszawa jest miastem Chopina. Można ją poznawać w różny sposób, m.in. słuchając muzyki w plenerze czy szukając ławeczek usytuowanych w miejscach związanych z kompozytorem. Ale można też podążać jego śladem z pomocą aplikacji mobilnych. Przypominają o tym plakaty i spoty prezentowane w wielu miejscach stolicy.
0 1 0 0 0 20.07.2016Barbie prezydent i wiceprezydent przekonują dziewczynki, że mogą być, kim chcąKażdego roku Barbie przedstawia nowe lalki reprezentujące zawody, w których kobiety są zdecydowaną mniejszością. Realizując hasło „Możesz być, kim chcesz”, marka wprowadziła właśnie do sprzedaży lalkę prezydent oraz wiceprezydent.
1 2 0 0 0 20.07.2016„Młodość to stan ducha” – przekonuje ojciec Leon Knabit w kampanii przed ŚDM (wideo)Województwo małopolskie rozpoczęło kampanię „Młodość to stan ducha”, związaną z nadchodzącymi Światowymi Dniami Młodzieży. Działania prowadzone są od początku lipca m.in. w telewizji i na outdoorze. Ich głównym bohaterem jest 86-letni benedyktyn – ojciec Leon Knabit.
0 1 0 0 1 19.07.2016Toyota rozszerza współpracę z Saatchi & Saatchi/Interactive SolutionsZ początkiem lipca Toyota Central Europe sfinalizowała rozmowy z agencją Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions. Efektem jest poszerzenie współpracy o obsługę rynków Europy Środkowej (Czechy, Węgry i Słowacja).
0 1 0 0 0 19.07.2016Facebook udostępnia optymalizację pod kątem zdarzeń w aplikacjiFacebook uruchomił nowe usługi dla partnerów reklamowych. Mają one pozwolić na dotarcie do najważniejszych klientów, jednocześnie sprawiając, że użytkownicy serwisu będą widzieli reklamy aplikacji lepiej odpowiadających ich potrzebom i zainteresowaniom.
0 1 0 0 0 19.07.2016Upominki reklamowe – wyniki piątej edycji badania PIAPJakość jest ważnym kryterium wyboru upominku reklamowego. Upominek to bardzo popularne narzędzie kształtowania pozytywnego wizerunku marek – korzysta z niego 91,43% badanych. Polska Izba Artykułów Promocyjnych po raz piąty przeprowadziła badanie postrzegania artykułów reklamowych przez klienta końcowego.
0 4 0 0 0 19.07.2016Miłość i zdrada – badanie IQS (infografika)Jak wynika z badania „Obraz obyczajowości seksualnej współczesnych Polaków”, zrealizowanego przez IQS dla prof. Zbigniewa Izdebskiego i Polpharmy, blisko 70% dorosłych doświadczyło prawdziwej miłości, a 65% jest w stałych związkach. Niemal jedna osoba na 10 przyznaje, że zdarzyło się jej być w dwóch związkach jednocześnie. W Internecie częściej dyskutują o tym kobiety.
2 1 0 0 0 19.07.2016Warka Radler promowana w telewizji oraz Internecie (wideo)18 lipca ruszyła kampania telewizyjna Warki Radler. Spoty ukazują wakacyjne przygody grupy przyjaciół. W kreacjach podkreślono zalety nowego opakowania bezalkoholowej wersji produktu.
2 3 0 0 3 19.07.2016Gwiazdy walczą z niedożywieniem dzieci (wideo) [aktualizacja]13 lipca premierę miał spot pt. „Stop niedożywieniu”. Dorota Chotecka, Katarzyna Glinka, Karolina Malinowska, Zofia Ślotała, Jerzy Grzechnik i Andrzej Krzywy podpowiadają w nim, jak rozpoznać niedożywienie u dzieci. Wszystko to w ramach kampanii „Jem drugie śniadanie”, sponsorowanej przez zakłady tłuszczowe Bielmar.