1 2 0 0 0 14.07.2016Dorota Gardias ambasadorką marki Outhorn (wideo)Outhorn, marka sportowa należąca do spółki OTCF (właściciela m.in. 4F), rozpoczęła współpracę z Dorotą Gardias. Prezenterka telewizyjna we wrześniu weźmie udział w kampanii wizerunkowej pod hasłem „Define Your Sport”. Ma ona pokazać, że nie ma obiektywnie najlepszej dyscypliny sportowej – każdy musi sam zdefiniować, która jest dla niego optymalna.
1 1 0 0 0 14.07.2016Centrum Myśli Jana Pawła II zachęca do podejmowania uczynków miłosierdzia (wideo)W lipcu wystartowała kampania Centrum Myśli Jana Pawła II, zatytułowana „Kropla miłosierdzia”. Ma zachęcać do podejmowania uczynków miłosierdzia w codziennym życiu. Głównym motywem wizualnym uczyniono kroplę wody, w którą wpisane są wybrane uczynki miłosierdzia.
1 1 0 0 0 14.07.2016Deloitte: Przychody klubów Ekstraklasy zbliżają się do pół miliarda złotychZakończone mistrzostwa Europy w piłce nożnej pokazały, że dyscyplina niezmiennie gromadzi ogromną liczbę kibiców, również w Polsce. Czy zainteresowanie to przełoży się na rozgrywki ligowe? Według raportu Deloitte w Polsce piąty rok z rzędu liderem wśród klubów piłkarskich pod względem osiąganych przychodów sportowych jest Legia Warszawa – przychody w wysokości 108 mln zł w 2015 r.
0 1 0 0 0 14.07.201618 Havas Warsaw użyła bota do napisania tekstuDziałająca od czerwca jednostka Havas Media Group wyspecjalizowana w innowacyjnej komunikacji marketingowej, 18 Havas Warsaw, wykorzystała sztuczną inteligencję do napisania artykułu o przyszłości mediów. Tekst stworzony przez bota stawia pytania o przyszłość dziennikarstwa i rolę sztucznej inteligencji w zastępowaniu pracy człowieka.
1 1 0 0 1 14.07.2016Shell V-Power Nitro+ w kampanii pomaga walczyć z osadami i korozją (wideo)Rozpoczęła się promocja paliw premium Shell V-Power Nitro+ na rynku polskim. Jest to wdrożenie globalnej kampanii marki.
0 1 0 0 0 13.07.2016Retail Channels 360° Forum w październiku w Warszawie19 i 20 października w Warszawie będzie odbywać się Retail Channels 360° Forum. To strategiczne spotkanie przedstawicieli sieci handlowych odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży w sklepach off- i online.
0 1 0 0 0 13.07.2016Wystartowała 4. edycja e-Commerce Polska AwardsRozpoczęła się 4. edycja konkursu e-Commerce Polska Awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Lista nominowanych w poszczególnych kategoriach zostanie ogłoszona 20 października, a laureatów – 17 listopada.
0 1 0 0 0 13.07.2016Trwa rekrutacja na podyplomowe studia social media & content marketingNa Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie trwa rekrutacja na studia podyplomowe social media & content marketing. Po raz czwarty uczelnia kształcić będzie specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych. Zajęcia rozpoczną się w październiku i potrwają dwa semestry.
0 1 0 0 0 13.07.2016Saturn wyłonił zwycięzcę przetargu reklamowegoW postępowaniu przetargowym sieci sklepów z elektroniką użytkową Saturn wzięły udział cztery agencje reklamowe. Zwyciężyła K2.
1 1 0 0 0 13.07.2016Jak daleko pada jabłko od jabłoni – sprawdza Dziki Sad (wideo)13 lipca do emisji trafiła krótka seria filmów o pewnej rodzinie, jej sadzie oraz małej manufakturze. W ten sposób marka Dziki Sad ukazuje, jak powstaje piwo z napojem o smaku cydru.