2 4 0 0 0 11.07.2016„Wyrwij włocha” w Trójmieście – zachęca Time for Wax (audio)Salony depilacji woskiem Time for Wax od czerwca działają w Trójmieście. Sieć rozpoczęła podbój Gdańska i Gdyni kampanią outdoorową pod wiele mówiącym tytułem „Wyrwij włocha”.
0 6 0 0 0 11.07.2016W Warszawie powstały dwa murale na zlecenie GhelamcoNa zlecenie belgijskiego dewelopera Ghelamco stworzono w Warszawie dwa murale. Prace wykonali artyści z Polski i Belgii.
0 2 0 0 0 11.07.2016Female Tribes, czyli kobieta nowej ery – badanie J. Walter ThompsonNiezależnie od kultury, w której żyją kobiety, dla 78% z nich nastały najlepsze czasy. „Kobiecość to nasza siła” – czuje 86% uczestniczek badania „Women’s Index”, przeprowadzonego przez J. Walter Thompson. Wzięło w nim udział 4300 kobiet z dziewięciu państw.
2 1 0 0 0 11.07.2016„Rzuć wyzwanie wakacyjnym plamom” – zachęca Vanish (wideo)11 lipca rozpoczęła się kampania promująca Vanish z portfolio firmy Reckitt Benckiser. W jej ramach przygotowano konkurs dla konsumentów, w którym zadaniem jest przedstawienie wyzwania rzuconego środkowi do usuwania plam.
2 1 0 0 0 11.07.2016„Są rzeczy, które najlepiej robić samemu” – kampania Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (wideo)„Pewne rzeczy najlepiej robić samemu” – to hasło kampanii Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Celem działań jest przekonanie kierowców do samodzielnego sprawdzania historii OC.
0 1 0 0 0 11.07.2016Coca-Cola Journey w Polsce pod opieką agencji Think KongCałościową opiekę nad polską odsłoną globalnego serwisu Coca-Cola Journey obejmuje Think Kong. Agencja odpowiadała za przygotowanie oraz start polskiej edycji.
0 1 0 0 1 11.07.2016Czy social media sprzedają? Wyniki badań [aktualizacja]Zakupy to obecnie dość skomplikowany i przede wszystkim wielokanałowy proces. Na temat roli Internetu oraz mobile w tym procesie opublikowano już wiele raportów, natomiast pytanie, czy social media sprzedają, pozostaje bez odpowiedzi. Izba Gospodarki Elektronicznej w lipcu opublikuje raport „Lubię to czy Kupuję to”, poświęcony analizie wpływu social media na aktywność konsumencką. Wykonawcą badania jest Mobile Institute.
0 1 0 0 0 8.07.2016Po fali krytyki Grey oddaje Brązowego LwaGrey Group zdecydowała się oddać Brązowego Lwa zdobytego na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Agencja otrzymała go za aplikację „I Sea”, która miała lokalizować uchodźców na morzu. Firmie zarzucono, że aplikacja faktycznie nie istnieje – nie działa i nigdy nie działała tak, jak przedstawiono ją w festiwalowym zgłoszeniu.
1 1 0 0 0 8.07.2016Rusza „Hel spot” – letnia akcja marki EB (wideo)„Hel spot” to nowe miejsce nad Bałtykiem, do którego zaprasza marka EB. To także platforma komunikacji, w ramach której 8 lipca rozpoczęła się emisja spotu telewizyjnego.
1 1 0 0 0 8.07.2016Duet Fit Lovers w kampanii marki Dafi (wideo)Specjalizująca się w tworzeniu filtrów do wody marka Dafi wprowadziła na rynek filtrującą butelkę. Promuje ją w kampanii z udziałem twórców bloga Fit Lovers.