1 1 0 0 0 8.07.2016Ruszyła letnia aktywacja „Danio Shake It” (wideo)11 lipca w telewizji ukaże się reklama Danio, w której tancerze dają popis umiejętności na dachu jednego z warszawskich wieżowców. W ramach aktywności marka we współpracy z TVN przygotowała także program taneczny „You Can Shake!”.
2 1 0 0 0 8.07.2016Tour de France w niemym kinie z winem w tle (wideo)2 lipca kolarze po raz kolejny wyruszyli w Tour de France. Przemierzą Francję, Hiszpanię, Andorę i Szwajcarię. Polski dystrybutor wina Cono Sur, które jest tegorocznym sponsorem wyścigu, promuje wydarzenie w nietypowy sposób.
1 1 0 0 0 8.07.2016Bank Millennium promuje aplikację mobilną (wideo)Rozpoczęła się emisja reklamy aplikacji mobilnej Banku Millennium. W spocie telewizyjnym „Go Dutch” występuje Radosław Kotarski.
0 1 0 0 0 8.07.2016Silver generation coraz ważniejsza w strategiach handlowców i producentów FMCG (infografika)Rośnie grupa konsumentów zwana umownie silver generation. Jednocześnie wzrasta jej znaczenie m.in. dla handlu i sektora FMCG. Obecnie udział tej grupy w całkowitej wartości zakupów dokonywanych przez polskie gospodarstwa domowe wynosi 29,9%. Z estymacji przeprowadzonych przez analityków GfK w ramach badania „Silver Generation” wynika, że w 2035 r. udział ten wzrośnie do 36,9%.
1 2 0 0 0 8.07.2016Kampania „Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami” (wideo)Ruszyła kampania reklamowa marki Venus PharmyCF – producenta kosmetyków pielęgnacyjnych do ciała. Przygotowano m.in. spoty telewizyjne i projekty citylightów
0 1 0 0 0 7.07.2016Discovery Networks rozpoczyna współpracę ze StarcomemZakończył się przetarg Discovery Networks CEEMEA na obsługę działań w obszarze strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów w Polsce. Wygrała go agencja Starcom.
1 3 0 0 0 7.07.2016„Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”. Rusza kolejna kampania wizerunkowa (wideo)8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców podczas igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w USA i innych wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.
1 1 0 0 0 7.07.2016Miłosna historia Chipotle (wideo)Sieć fast food Chipotle po raz kolejny zaskakuje i skłania do myślenia. W ponad 4-minutowej animacji ukazuje pewną historię miłosną.
0 1 0 0 0 7.07.2016Amica wybrała GoldenSubmarineBazowy serwis WWW dla marek Amica oraz Hans, skierowany na zagraniczne rynki, stworzy agencja GoldenSubmarine. To efekt wygranego przetargu.
0 1 0 0 0 7.07.2016Da Grasso pod opieką iProspect Polska w InternecieAgencja digital performance iProspect Polska, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, będzie współpracować z siecią Da Grasso. Działania dotyczyć będą szeroko pojętych rozwiązań w Internecie.