0 7 0 0 0 5.07.2016Powraca „Krakowska parafraza” ŻywcaMarka Żywiec rozpoczęła kampanię reklamową skierowaną do konsumentów w Krakowie i okolicach. Komunikacja pod hasłem „Krakowska parafraza” prowadzona jest na nośnikach OOH, ekranach bankomatów, w Internecie oraz punktach sprzedaży.
0 1 0 0 1 5.07.2016Reprezentacje i piłkarze na Facebooku w trakcie Euro 2016. Michał Pazdan zyskał najwięcej fanówZa nami ćwierćfinały Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2016. Jak drużyny i piłkarze radzili sobie poza boiskiem – a dokładniej na Facebooku, gdzie codziennie łączą się z setkami milionów fanów na całym świecie?
0 1 0 0 0 5.07.2016Microsoft na czele pierwszego rankingu najcenniejszych marek B2B na świecie – BrandZNajcenniejszą marką świata w sektorze business-to-business jest Microsoft – wynika z pierwszego dorocznego rankingu BrandZ grupującego 20 najcenniejszych marek świata w segmencie B2B. Zestawienie przygotowały firmy WPP i Millward Brown we współpracy z LinkedIn.
1 8 0 0 2 5.07.2016Kraków promowany jako kolebka geniuszu (wideo) [aktualizacja]„Kraków. Cradle of Genius” – to hasło kampanii promującej miasto poprzez wizerunki znanych postaci: papieża Jana Pawła II, Mikołaja Kopernika, Wita Stwosza, Bony Sforzy, Andrzeja Wajdy i Rafała Sonika. Grono autorytetów moralnych, naukowych, kulturalnych i sportowych związanych ze stolicą Małopolski uzupełnia postać papieża Franciszka.
1 1 0 0 0 4.07.2016Bank BPH w spocie miksuje kredyty (wideo)„Wymiksuj się z wielu kredytów i ciesz się lekkostrawnym oprocentowaniem” – to główne przesłanie kampanii reklamowej kredytu konsolidacyjnego Banku BPH. Spot nawiązuje do formuły popularnych ostatnio programów kulinarnych.
1 1 0 0 0 4.07.2016„Tymbark – zawsze przy Tobie” – jubileuszowa kampania marki (wideo)W 2016 r. marka Tymbark obchodzi 80. rocznicę powstania. Hasło jubileuszowej kampanii brzmi: „Tymbark – zawsze przy Tobie”.
0 4 0 0 0 4.07.2016Profi promuje się na outdoorze1 lipca rozpoczęła się letnia kampania outdoorowa marki Profi. Kreacje pojawiły się na billboardach na terenie całego kraju oraz na pojazdach komunikacji miejskiej. Reklamowane są zupy gotowe do spożycia oraz pasztety z drobiem.
1 1 0 0 0 4.07.2016Aneta Zając ambasadorką Nissana (wideo)Aktorka Aneta Zając znana z serialu „Pierwsza miłość” dołączyła do grona ambasadorów Grupy Zdunek. Reprezentować będzie markę Nissan.
0 1 0 0 0 4.07.2016Duże znaczenie jakości usług dla tzw. pokolenia ekranów – wyniki badańNawet połowa użytkowników smartfonów w Polsce jest gotowa zmienić operatora ze względu na niewystarczającą jakość usług. Polacy są jednak bardziej lojalnymi klientami niż konsumenci w innych krajach – wynika z badania „Digital Consumer Survey” firmy konsultingowej Accenture.
0 4 0 0 0 4.07.2016Rekordowa oglądalność i wpływy stacji telewizyjnych przy meczu Polska – PortugaliaZakończyła się przygoda Polaków na Euro 2016. Ostatni dla naszej reprezentacji mecz obejrzało łącznie 15,97 mln osób, z czego 8,07 mln w TVP1, a 7,9 mln w Polsacie i Polsacie Sport. Jest to najwyższa oglądalność transmisji sportowej od czasu wprowadzenia monitoringu telewizyjnego w połowie lat 90. – przeanalizował dom mediowy Starcom.