0 4 0 0 0 4.07.2016Świetlne węże promują Light Move Festival 2016Ruszyła kampania promująca Light Move Festival 2016 – szóstą edycję łódzkiego festiwalu światła. Wydarzenie będzie trwało od 7 do 9 października.
0 1 0 0 0 4.07.2016HTC w Polsce obsługiwane przez FleishmanHillard1 lipca rozpoczęła się współpraca między HTC w Polsce a FleishmanHillard. Agencja zajmie się działaniami komunikacyjnymi marki tajwańskiego producenta urządzeń mobilnych, m.in. PR-em produktowym i korporacyjnym.
0 1 0 0 0 4.07.2016Polacy kupują w niemieckich i brytyjskich e-sklepach o dobrych opiniach – raport Trusted ShopsCo dziesiąty Polak robi zakupy w zagranicznych sklepach internetowych – pokazuje badanie przeprowadzone przez TNS Polska na zlecenie Trusted Shops. Dwóch na trzech kupujących online przed zakupem zwraca uwagę na komentarze innych konsumentów.
1 1 0 0 0 4.07.2016Rusza kampania „Jest lato, jest Loteriada” (wideo)4 lipca wystartowała kampania reklamowa Loteriady Totalizatora Sportowego. Będzie prowadzona z wykorzystaniem telewizji, radia, Internetu oraz materiałów POS.
0 2 0 0 0 4.07.2016PMR: Rynek chemii gospodarczej w Polsce wzrósł o ponad 3% w 2015 r.W 2015 r. rynek handlu detalicznego artykułami chemii gospodarczej w Polsce wzrósł o 3,1% rok do roku – wynika z danych zawartych w raporcie PMR. Głównymi czynnikami napędzającymi rynek były: wzrost wydatków gospodarstw domowych na chemię gospodarczą oraz wprowadzanie innowacyjnych produktów, które zwykle są droższe od artykułów już dostępnych.
3 1 0 0 0 1.07.2016„Legendy polskie” wracają z Krystyną Jandą i Tomaszem Drabkiem w obsadzie (wideo) [aktualizacja]W oczekiwaniu na kolejną filmową odsłonę „Legend polskich” fani Twardowskiego mogą posłuchać uwspółcześnionej historii diabła z Łęczycy. „Wywiad z Borutą” to wspólne dzieło Łukasza Orbitowskiego i Michała Cetnarowskiego, z Krystyną Jandą i Tomaszem Drabkiem w rolach głównych.
1 1 0 0 2 1.07.2016Przezroczysta Pepsi powraca do sklepów (wideo)Wkrótce na rynek powróci Crystal Pepsi – bezbarwny napój popularny w latach 90. XX w. Ten wariant będzie sprzedawany w 20-uncjowych butelkach. Można go kupić od 7 lipca w Kanadzie i od 8 sierpnia w USA w głównych sieciach handlowych. Ale tylko przez 8 tygodni.
1 1 0 0 0 1.07.2016Niedźwiedź, szop pracz i kruk w słupach reklamowych AMS (wideo)1 lipca rozpoczęła się niestandardowa kampania OOH promująca najnowszy krążek Red Hot Chili Peppers, zatytułowany „The Getaway”. We wnętrzu słupów reklamowych AMS umieszczone zostały stożki usypane z płyt CD oraz modele zwierząt nawiązujące do okładki albumu.
0 1 0 0 0 1.07.2016Inea uruchamia platformę content marketingowąOperator telewizji kablowej i usług telekomunikacyjnych Inea uruchomił platformę content marketingową, która wpisuje się w pozycjonowanie marki – „Jesteś In”. W serwisie „ZaInspirowani” będzie starał się inspirować i edukować internautów.
1 1 0 0 0 1.07.2016Marka Familijne z kampanią promującą loterię „Weekendowe nagradzanie” (wideo)1 lipca marka Familijne wystartowała z loterią konsumencką „Weekendowe nagradzanie”. Akcja jest promowana m.in. w telewizji i radiu.