0 3 0 0 0 1.07.2016UKE: W 2015 r. Polacy wysłali 66 mln mniej SMS-ów niż rok wcześniejNa przestrzeni ostatnich trzech lat zauważalna była tendencja utrzymania zbliżonego wolumenu wysyłanych wiadomości SMS. Z opublikowanego przez UKE „Raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2015 r.” wynika, że w ubiegłym roku użytkownicy telefonii mobilnej wysłali 66 mln mniej SMS-ów niż przed rokiem.
0 6 0 0 0 30.06.2016Oferty handlowe na telefon? Polacy wybierają SMS – badanie IpsosuPolacy lubią wysyłać i otrzymywać SMS-y. Świadczą o tym dane GUS, według których w 2014 r. nadaliśmy prawie 52 mld tych wiadomości. Czy jesteśmy otwarci na otrzymywanie tą drogą informacji handlowych? Sprawdził to Ipsos na zlecenie SMSApi.
0 1 0 0 0 30.06.2016„Marketing w wyszukiwarkach” – raport IAB Polska26% firm korzystających w 2014 r. z SEM przeznaczyło na tę formę reklamy ponad 50% budżetu marketingowego online, z czego 9% wydało na marketing w wyszukiwarkach 75% środków. Takie są wnioski z raportu „Marketing w wyszukiwarkach”, przygotowanego przez IAB Polska.
1 4 0 0 0 30.06.2016Interaktywna ławka dziękuje dawcom narządów (audio)Od dwóch miesięcy po Polsce podróżuje nietypowa instalacja. Z pozoru zwyczajna drewniana ławka kryje w sobie historie osób po przeszczepie narządów, które dziękują dawcom i ich rodzinom. To lokalna odsłona ogólnopolskiej kampanii Ministerstwa Zdrowia „Zgoda na życie”, promującej transplantologię.
0 1 0 0 0 30.06.2016Komfort z nowym domem mediowymFirma Komfort rozpoczęła współpracę z domem mediowym Codemedia. Zajmie się on m.in. planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowej z udziałem nowej ambasadorki marki – Doroty Szelągowskiej.
2 3 0 0 0 30.06.2016Ruszyła kampania „HCV – jestem świadom” (wideo)W Polsce nawet do 200 tys. osób może być zakażonych HCV. To mniej więcej tyle, ilu mieszkańców liczy Zielona Góra, Olsztyn czy Kielce. W okresie wakacyjnym Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – PZH poprowadzi kampanię, w której będzie informować o tym, czym jest HCV, jak się przenosi, a przede wszystkim jak ograniczyć ryzyko zakażenia.
0 1 0 0 0 30.06.2016Zespół Uselab dołącza do Deloitte DigitalDo Deloitte Digital dołączył zespół Uselab zajmujący się działaniami user experience i customer experience. Usługi będą oferowane w regionie Europy Środkowej pod marką Deloitte Digital CE.
0 2 0 0 0 30.06.2016Wyniki badania branży komunikacji marketingowej 2016. Kondycja firm, wynagrodzenia, zatrudnienieStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej, organizowanego corocznie od kilkunastu lat. 61% firm zakończyło miniony rok ze wzrostem przychodów lub z przychodami na poziomie równym, jak przed rokiem.
0 2 0 0 0 29.06.2016Aviva przenosi się z Mordoru do ShireOd 16 czerwca na billboardach i plakatach w warszawskim metrze Aviva ogłasza swoje odejście z tzw. Mordoru i przeprowadzkę do nowego biura. Billboardy z hasłem: „Opuszczamy Mordor” można zauważyć m.in. na stacji Pole Mokotowskie, a plakaty na Wilanowskiej i Politechnice. To pierwsza odsłona kampanii.
1 1 0 0 0 29.06.2016„Jeśli przerwa między Żubrami, to mała” – kolejny spot piwnej marki (wideo)Marka Żubr rozpoczęła kolejną ogólnopolską kampanię telewizyjną. Działania pod hasłem „Jeśli przerwa między Żubrami, to mała” potrwają do października.