1 1 0 0 0 28.06.2016Konsumentka ambasadorką Bielendy (wideo)Bielenda rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem nowej ambasadorki. Firma kosmetyczna podpisała roczny kontrakt z Natalią Zasępą – zwyciężczynią konkursu, który został przeprowadzony na Instagramie. Internautka dołącza tym samym do Edyty Olszówki – aktorki, z którą marka współpracuje od czterech lat.
0 1 0 0 0 28.06.2016J. Walter Thompson Poland rozwija grupęAgencja J. Walter Thompson Poland tworzy markę J. Walter Thompson Company Poland. Pod jej parasolem rozwija grupę i przyjmuje strategię „Business solution makers”. Upraszcza obsługę, dzieląc się na wyspecjalizowane jednostki: business communication, digital technology, content & social oraz shopper marketing.
0 1 0 0 0 28.06.2016Zwycięzcy Golden Arrow 201623 czerwca ogłoszono zwycięzców XI edycji Golden Arrow – konkurs marketingu bezpośredniego. Oceniano efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej.
0 6 0 0 0 28.06.2016SMG Polska: Polsat zarobił znacznie więcej niż TVP przy ostatnim meczu PolakówPierwszy mecz 1/8 finału mistrzostw Europy w piłce nożnej we Francji został rozegrany między Szwajcarią a Polską 25 czerwca o godz. 15:00. Transmitowały go 3 kanały otwarte: TVP1, Polsat i Polsat Sport. Wpływy reklamowe Polsatu z sobotniego meczu mogły wynieść niemal 3,9 mln zł netto, TVP1 – 1,22 mln zł.
3 1 0 0 0 27.06.2016„A Raiffeisen Polbank jak obiecuje, tak robi” – kampania konta osobistego marki (wideo)Rozpoczyna się letnia kampania reklamowa Wymarzonego Konta Osobistego w Raiffeisen Polbanku. W trzech spotach podkreślono gwarancję niezmienności najatrakcyjniejszych cech tego konta.
1 1 0 0 0 27.06.2016Ruszyła kampania chłodziarkozamrażarek Bosch z systemem VitaFresh Plus (wideo)Do końca września potrwa kampania reklamowa chłodziarkozamrażarek Bosch NoFrost z systemem utrzymywania świeżości produktów VitaFresh Plus. Zaplanowano działania w telewizji, prasie oraz Internecie, a także aktywności PR i e-commerce.
0 1 0 0 0 27.06.2016Brown-Forman Polska wybiera agencję PRBrown-Forman Polska, dystrybutor alkoholi mocnych premium w Polsce, w tym marek Jack Daniel’s i Finlandia Vodka, nawiązuje współpracę z On Board PR Ecco Network. Konsultanci agencji będą tworzyć i realizować strategię public relations dwóch marek spółki.
0 1 0 0 0 27.06.2016Powstaje nowa Rada Etyki Public RelationsZwiązek Firm Public Relations wraz z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations przeprowadzają reformę Rady Etyki PR. Pierwszym etapem wprowadzanych zmian było opracowanie nowej wersji regulaminu funkcjonowania REPR, a następnie powołanie przedstawicieli organizacji założycielskich.
0 3 0 0 0 27.06.2016Europejskie jabłka promowane w Chinach i Zjednoczonych Emiratach ArabskichRuszyła kampania „Europejskie jabłka dwukolorowe” w ramach trzyletniego programu promocyjnego współfinansowanego przez UE. W czerwcu i lipcu prowadzone będą działania w Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
0 1 0 0 0 27.06.2016YouTube wprowadza platformę edukacyjną dla twórców reklam wideoYouTube ogłosił uruchomienie Brand Partner Program Certification – edukacyjnej platformy online dla twórców reklam wideo. Ma ona służyć dzieleniu się wiedzą na temat tworzenia efektywnych strategii komunikacyjnych w serwisie oraz przydatnych narzędzi. Platforma będzie dostępna w 22 językach, w tym po polsku.