0 3 0 0 0 27.06.2016Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką OnkopolisyAktorka Katarzyna Bujakiewicz rozpoczyna współpracę z ubezpieczycielem BZ WBK-Aviva. Jako ambasadorka będzie promować Onkopolisę – nowe ubezpieczenie na wypadek choroby nowotworowej, przygotowane dla klientów Banku Zachodniego WBK.
0 1 0 0 1 24.06.2016Jaki jest polski e-konsument? Badanie GemiusaDo kupowania przez Internet przekonała się już prawie połowa Polaków. Kim są klienci, którzy chętniej klikają niż chodzą do sklepów? Sprawdził to Gemius na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.
0 1 0 0 0 24.06.2016Większość Polaków wybiera się na wakacyjny urlop. Tylko 28 proc. z nich spędzi go za granicąW tym roku Polacy preferują wypoczynek wakacyjny w obrębie kraju. 98 proc. badanych deklaruje, że samodzielnie organizuje wyjazdy. Najchętniej wybieranym kierunkiem jest polskie morze – wynika z badania „Polacy na wakacjach”, przeprowadzonego przez Instytut Badań Pollster.
0 3 0 0 0 24.06.2016Ambasadorką marki 4F zostaje aktorka – Karolina GorczycaKarolina Gorczyca, aktorka znana m.in. z filmów „Korowód”, „Miłość na wybiegu” oraz seriali takich jak „Czas honoru” czy „Singielka”, będzie promować produkty marki 4F. Weźmie też udział w kampanii wizerunkowej brandu, zachęcającej Polaków do aktywności sportowej.
2 1 0 0 0 24.06.2016Żywiec rozpoczyna kampanię Męskiego Grania 2016 (wideo)Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, rusza z kampanią siódmej edycji wydarzenia. Od 24 czerwca w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowane są spoty promujące koncerty.
0 1 0 0 0 23.06.2016Cztery agencje w ramach Publicis Media w PolsceStarcom, Zenith, Mediavest oraz Blue 449/Starlink to 4 agencje mediowe, które będą działały na polskim rynku w ramach Publicis Media. Nasz kraj jest jednym z dwudziestu największych lokalnych rynków holdingu, na których obecnie realizowana jest transformacja.
1 1 0 0 0 23.06.2016Firma Fakro promuje się w telewizji (wideo)Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa firmy Fakro. Od 14 czerwca w głównych kanałach telewizyjnych można oglądać spoty okien dachowych, akcesoriów do okien oraz schodów strychowych.
0 1 0 0 0 23.06.2016L’Oréal Paris utrzymuje pozycję lidera wśród marek kosmetycznych w rankingu BrandZNajcenniejszą kosmetyczną marką świata w rankingu BrandZ Top 100 pozostaje L’Oréal Paris. Wyniki opublikowały firmy WPP i Millward Brown. Wartość lidera zestawienia wzrosła o 1%, do poziomu 23,5 mld dol.
0 3 0 0 0 23.06.2016Gdzie jest tanio, wygodnie i bezpiecznie? Opinie o biurach podróży w social media – badanie IMMTuż przed rozpoczęciem kalendarzowego lata w Internecie gorącym tematem stała się turystyka wyjazdowa. Tylko za pośrednictwem portali i serwisów społecznościowych wzmianki o biurach podróży mogły zostać wyświetlone nawet 14,8 mln razy – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W dyskusji najczęściej przewijały się marki: Itaka, Neckermann oraz Rainbow.
0 1 0 0 0 23.06.2016„Grasz czy grasz?” – kampania Lecha dla fanów piłki i muzyki6 czerwca wystartowała akcja marki Lech skierowana do fanów muzyki oraz piłki nożnej. Jest ona promowana na outdoorze oraz w Internecie.