0 1 0 0 0 23.06.2016Ranking agencji PR 2015 według fee income. Podium bez zmianPo raz czwarty Związek Firm Public Relations przygotował ranking agencji public relations według fee income. Ponownie liderem zestawienia została firma Partner of Promotion z wynikiem 19,5 mln zł. Na podium znalazły się jeszcze MSLGroup i Grayling Poland.
0 1 0 0 0 23.06.2016E-sklepy to opłacalny biznes, twierdzą właściciele – badanie PBS87% właścicieli e-sklepów w Polsce ocenia ich prowadzenie jako opłacalne. Co drugi zapytany traktuje e-biznes jako jedyne źródło dochodu. Takie wyniki zebrano w badaniu przeprowadzonym przez PBS na zlecenie Eniro Polska.
0 1 0 0 0 23.06.2016Szef versus lider – to samo czy coś innegoW języku biznesu coraz częściej mówi się o szefach i liderach, a także o tym, jaka jest definicja przewodzenia i bycia przywódcą. Słowo „szef” zaczyna nabierać pejoratywnego znaczenia. Szef przejawia zachowania negatywne, hamujące, swoją pozycję buduje na strachu. Lider natomiast rozwija, prowadzi, motywuje i spaja. Na co więc warto zwrócić wagę, aby być prawdziwym liderem?Informacja promocyjna
2 1 0 0 0 23.06.2016Grupa Topex promuje markę Neo (wideo)Z końcem czerwca Grupa Topex rozpoczyna kampanię marketingową narzędzi Neo. Głównymi kanałami komunikacji są telewizja, prasa oraz Internet. Kreacja i hasło przewodnie nawiązują do trwających mistrzostw Europy w piłce nożnej.
0 1 0 0 0 23.06.2016Nowa marka na rynku samplinguAgencja Cursor w ramach swoich struktur rozwija markę !Eatme, specjalizującą się w planowaniu i realizacji niestandardowych akcji samplingowych. Oferta łączy kompetencje z obszaru komunikacji i realizacji projektów bazujących na bezpośrednim dotarciu do konsumentów.
1 1 0 0 0 22.06.2016MyCall w Dzień Ojca skraca odległość między Polską a Norwegią (wideo)Norweski operator komórkowy specjalizujący się w połączeniach międzynarodowych MyCall przygotował spot skierowany do Polaków mieszkających i pracujących w Norwegii. Premiera będzie miała miejsce w Dzień Ojca, 23 czerwca.
1 1 0 0 0 22.06.2016Lexus proponuje miejski styl w leasingu SmartPlan (wideo)Wystartowała kampania reklamowa Lexusa NX 200t. Konsekwentnie sloganem całej marki pozostaje hasło: „Podwójna moc hybrydy”.
0 1 0 0 0 22.06.2016Facebook w Cannes ogłasza wprowadzenie nowych rozwiązań dla platform mobilnychNa konferencji prasowej odbywającej w ramach trwającego właśnie festiwalu Cannes Lions Facebook ogłosił wprowadzenie czterech nowych rozwiązań. Mają one usprawnić publikowanie treści na platformach mobilnych. Ogłoszono również, że Instagram przekroczył próg 500 mln aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie.
1 1 0 0 0 22.06.2016„Poczuj w sobie moc” – zachęca marka Listerine (wideo)Marka Listerine z portfolio Johnson & Johnson wzbogaca swój wizerunek o elementy emocjonalne. Robi to w kampanii telewizyjnej rozpoczętej 13 czerwca.
1 1 0 0 0 22.06.2016Optymianie powracają w kampanii banku BGŻOptima (wideo)Bank BGŻOptima promuje Lokatę bezkarną – produkt dla nowych klientów. W spocie kampanii „Maksymalna dawka zysków” ponownie zobaczymy Optymian przybywających z bezkresu Internetu.