0 1 0 0 0 21.06.2016Opinie i wiedza Polaków o projekcie ustawy zakazującej handlu w niedzielę – badanie IQS (infografika)Zdecydowana większość Polaków (ponad 90%) słyszała o projekcie ustawy dotyczącej zakazu handlu w niedzielę. 60% spośród badanych osób uważa, że potencjalny zakaz będzie dotyczył tylko sklepów i obiektów wielkopowierzchniowych. 21% sądzi, że będzie obejmował wszystkie sklepy, bez wyjątków – wynika z badania IQS.
0 4 0 0 0 21.06.2016Marketing sensoryczny zwiększa współczynnik optymizmu – raport z badania IMS i Millward BrownPo wizycie w miejscu, w którym wykorzystany został marketing sensoryczny, badani ocenili swój nastrój jako bardzo dobry. Takiej odpowiedzi odpowiedź udzieliło 34% respondentów – wynika z badania przeprowadzonego przez Millward Brown i IMS.
0 4 0 0 0 21.06.2016Spada zaufanie do mediów – badanie Millward BrownNajwiększym zaufaniem, jeśli chodzi o media, cieszy się radio – pokazuje badanie Millward Brown. Zdaniem respondentów redakcje w Polsce zajmują się przede wszystkim kształtowaniem opinii i wpływaniem na społeczeństwo, a nie informowaniem, przy czym Internet stał się głównym źródłem informacji, z którego korzystają dziennikarze.
1 1 0 0 0 20.06.2016Żele pod prysznic Apart Natural promowane w telewizji (wideo)10 czerwca wystartowała kampania reklamowa żeli pod prysznic dla mężczyzn Apart Natural. Działania potrwają do końca miesiąca, a prowadzone są w telewizji.
0 3 0 0 0 20.06.2016MEC: kobiety w czasie Euro z mniejszą władzą nad pilotemCo piąta polska internautka twierdzi, że w czasie piłkarskich mistrzostw Europy to głównie ona decyduje o tym, jaki program telewizyjny jest włączony. Znakomita większość ogląda wraz z partnerami mecze i programy sportowe, w przeciwieństwie do seriali czy programów lifestyle’owych – pokazuje badanie MEC.
0 1 0 0 0 20.06.2016Polacy z szansą na kolejne nagrody w Cannes Lions 2016Trwa 63. edycja festiwalu kreatywności Cannes Lions. 20 czerwca ogłoszono nominacje w kolejnych kategoriach. Szansę na nagrodę mają prace z Polski.
0 1 0 0 0 20.06.2016Udział handlu detalicznego w prywatnej konsumpcji – badanie GfKW 2015 r. europejscy konsumenci mogli cieszyć się niższymi kosztami energii i paliwa, a także dobrą koniunkturą gospodarczą. Głównymi beneficjentami korzystnych warunków były jednak inne branże niż handel – pokazuje badanie GfK.
0 13 0 0 0 20.06.2016Gastronomia liderem wydatków na reklamę w branży turystycznej. Łączne wydatki sektora w II połowie 2015 r. wzrosły o 10%W drugiej połowie 2015 r. branża turystyczna wydała na promocję ponad 109 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 r. wydatki były wyższe o 10 mln zł (+10%). W ujęciu całorocznym inwestycje mediowe tego sektora wyniosły nieco ponad 227,5 mln zł, wzrastając o 13% w porównaniu do 2014 r. – podsumowuje dom mediowy Codemedia.
0 1 0 0 0 20.06.2016Pierwsze nominacje dla Polski w Cannes Lions 201618 czerwca rozpoczęła się 63. edycja festiwalu kreatywności Cannes Lions. W kategorii Radio nominację zdobyła agencja DDB & Tribal Warsaw. Szansę na nagrodę ma również Grey Group Poland.
0 1 0 0 0 20.06.2016Amazon odzyskuje miano najcenniejszej globalnej marki w sektorze handlu detalicznego w rankingu BrandZAmazon to najcenniejsza na świecie marka w branży handlu detalicznego – wynika z rankingu BrandZ Top 100, ogłoszonego przez WPP i Millward Brown. Badanie pokazuje, że granica między sklepami internetowymi a tradycyjnymi zaciera się, ponieważ konsumenci chcą płynnie przechodzić od jednego kanału sprzedaży do drugiego.