0 2 0 0 0 16.06.2016Deloitte odświeża markęFirma doradcza Deloitte odświeża identyfikację wizualną po raz pierwszy od piętnastu lat. Ma to służyć lepszemu odzwierciedleniu aktualnego pozycjonowania marki oraz ujednoliceniu jej wyglądu w nowoczesnych kanałach komunikacji.
2 1 0 0 0 16.06.2016„See what’s possible” – kampania marki Neutrogena (wideo)Marka kosmetyków Neutrogena zachęca kobiety, by spróbowały odpowiedzieć sobie na pytanie, czym dla nich jest piękno. W rozpoczętej kampanii reklamowej proponuje, by nie sprowadzać piękna jedynie do atrakcyjnego wyglądu, lecz spojrzeć na nie przez pryzmat wiary w siebie, siły, odwagi i determinacji.
0 1 0 0 0 16.06.2016Gemius: serwisy sportowe w czasie Euro 2016 zyskują na popularnościZa nami rozpoczęcie mistrzostw Euro 2016 oraz pierwsze mecze, w tym polskiej reprezentacji. Gdzie internauci śledzili wyniki ulubionych drużyn? Sprawdziła to firma Gemius.
0 1 0 0 0 16.06.2016Grupa Axa powierza Value Media obsługę mediową wszystkich marek w PolscePrzetarg na kompleksową obsługę medialną wszystkich spółek należących do Grupy Axa w Polsce wygrał dom mediowy Value Media (Group One). Zajmie się on prowadzeniem kampanii marki oraz ubezpieczeń we wszystkich mediach online.
1 1 0 0 0 16.06.2016Korytarz jak kokoszka – kampania farb Flügger (wideo)16 czerwca ruszyła kampania farb marki Flügger. Jej hasło to „Przyjemność malowania”.
0 1 0 0 0 16.06.2016Milenialsi zdecydują, czy producenci dóbr luksusowych będą osiągać dalsze wzrosty sprzedaży – analiza DeloitteW minionym roku obrotowym (zakończonym najpóźniej 30 czerwca 2015 r.) wyniki sprzedaży stu największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły 222 mld dol. wobec 214,2 mld dol. rok wcześniej. Raport Deloitte „Global Powers of Luxury Goods 2016. Disciplined innovation” pokazuje, że uwaga firm z tego sektora powinna zwrócić się ku milenialsom i turystom zagranicznym, którzy wkrótce mogą stanowić główne grupy ich klientów.
0 6 0 0 0 15.06.2016McDonald’s z outdoorową kampanią na Euro 2016Podczas Euro 2016 nie obyło się bez starć pomiędzy kibicami przeciwnych drużyn. McDonald’s zainicjował więc kampanię, w której zachęca do przeżywania turnieju w atmosferze radości i zdrowej rywalizacji. W kreacjach OOH symbolicznie połączył państwa.
0 3 0 0 0 15.06.2016Lewandowski wychodzi z lodówki – analiza PSMMRobert Lewandowski jest jednym z najbardziej wpływowych ludzi polskiego sportu. Jeszcze przed Euro 2016 jego popularność w mediach wzrosła prawie dwukrotnie, co przekłada się na kontrakty reklamowe i widoczność promowanych marek w mediach. Pod względem liczby publikacji nie miał z nim szans Marcin Wasilewski – wynika z analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów.
2 1 0 0 0 15.06.2016Julia Kamińska i Jarosław Boberek zachęcają do jedzenia warzyw i owoców (wideo)„Czy rodzice wszyscy wiedzą, co ich dzieci w szkole jedzą?” – pytają Julia Kamińska i Jarosław Boberek w piosence promującej program „Owoce i warzywa w szkole”. Utwór skomponowany przez Andrzeja Smolika zachęca do refleksji nad nawykami żywieniowymi, jakie kształtowane są u uczniów zerówek oraz klas I–III szkół podstawowych.
0 1 0 0 0 15.06.2016Firmy technologiczne pomagają wydawcom omijać adblockeryRośnie liczba internautów, którzy korzystają z programów blokujących reklamy online. Wydawcy i firmy mediowe eksperymentują więc z nowymi sposobami ograniczania wpływu adblockerów na swoje przychody. Firmy technologiczne wychodzą im naprzeciw. Wprowadzają oprogramowanie, która ma zapobiegać efektom blokowania reklam.