1 1 0 0 0 15.06.2016Kraków przygotowuje strategię rozwoju do 2030 r. (wideo)Jakie są plany rozwoju Krakowa do roku 2030? Czy w tworzenie strategii rozwoju miasta mogą zaangażować się mieszkańcy? O powstającej strategii oraz jednym z jej kluczowych elementów – rewitalizacji mówili 15 czerwca podczas konferencji prezydent Krakowa Jacek Majchrowski oraz zastępca prezydenta ds. rozwoju miasta – Elżbieta Koterba.
0 1 0 0 1 15.06.2016Konkurs na hasło PolicjiKomendant Główny Policji ogłasza konkurs na hasło, które zostanie umieszczone na radiowozach. Propozycje można zgłaszać do 30 czerwca.
0 1 0 0 0 15.06.2016Nowy zarząd Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR8 czerwca odbyło się walne zgromadzenie członków SKM SAR i Związku Agencji Reklamowych. Członkowie zarządu zaprezentowali postępy prac w strategicznych obszarach aktywności SKM SAR z ostatniego roku. Odbyły się też wybory uzupełniające do organów statutowych stowarzyszenia. Szymon Gutkowski został wybrany na drugą kadencję na stanowisko prezesa zarządu SKM SAR.
0 1 0 0 0 15.06.2016Innowacyjność mobilnych kanałów sprzedaży detalicznej nie nadąża za wymaganiami klientów – badanie AccentureAby sprostać rosnącym wymaganiom klientów, handel detaliczny powinien szybciej wdrażać rozwiązania omnichannel – pokazuje raport „Adaptive Retail” przygotowany przez ekspertów z Accenture. Rośnie zainteresowanie konsumentów nowymi rozwiązaniami w zakresie urządzeń mobilnych, tymczasem globalny sektor retail za nim nie nadąża.
1 1 0 0 0 15.06.2016Anna Starmach i Mateusz Gessler promują kawę Jacobs na letnie upały (wideo)Od połowy czerwca w stacjach telewizyjnych można zobaczyć spot „Jacobs – to takie proste!”, przygotowany dla Jacobs Douwe Egberts Polska. W reklamie wystąpili: Anna Starmach, jurorka polskiej edycji programu „MasterChef” oraz Mateusz Gessler – restaurator.
1 1 0 0 0 14.06.2016Napoleon wybiera się na wakacje w kolejnym spocie Carrefoura (wideo)W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej Carrefoura grany przez Jacka Braciaka Napoleon wraz z towarzyszącą mu Józefiną szykuje się na wakacje. W ten sposób sieć sklepów promuje swój letni asortyment.
2 1 0 0 0 14.06.2016Natalia Nykiel w duecie z Tomaszem Kotem w kolejnej odsłonie „Hitów od T-Mobile” (wideo)15 czerwca T-Mobile wprowadzi usługę nielimitowanych rozmów i SMS-ów w sieci dla użytkowników telefonów na kartę. Ofertę promuje kampania kontynuująca cykl „Hitów od T-Mobile”. W spocie obok Tomasza Kota zobaczymy Natalię Nykiel.
0 1 0 0 0 14.06.2016Jak Polacy obchodzą Dzień Ojca – badanie instytutu Ipsos i Wonga.com (infografika)23 czerwca obchodzimy Dzień Ojca. Firma pożyczkowa Wonga.com w ramach kampanii „Ważne momenty w życiu” zapytała Polaków, kim dla nich jest tata, jak obchodzą jego święto, co zamierzają kupić z tej okazji i ile pieniędzy przeznaczą na prezent.
0 1 0 0 0 14.06.2016Rynek urządzeń noszonych na ciele będzie się rozwijał, bo użytkownicy chcą mieć poczucie bezpieczeństwa – twierdzi Ericsson ConsumerLab60% użytkowników smartfonów uważa, że zastosowanie tzw. wearables wykracza poza obszar zdrowia i samopoczucia – pokazuje raport „Wearable Technology and the Internet of Things”, przygotowany przez Ericsson ConsumerLab. Na szczycie listy najbardziej pożądanych urządzeń tego rodzaju znalazły się te dbające o bezpieczeństwo (m.in. przyciski SOS i osobiste lokalizatory).
0 1 0 0 0 14.06.2016Co szósty Polak kupuje online przez urządzenia mobilne – wyniki badań (infografika)Polski m-commerce nabiera tempa. W 2015 r. zakupy online przez tablet lub smartfon zrobiło prawie 6 mln Polaków – to 16% społeczeństwa. W naszym kraju blisko 30% e-klientów sięga po urządzenia mobilne – wynika z międzynarodowego badania przeprowadzonego przez Centre for Retail Research na zlecenie serwisu RetailMeNot.