0 1 0 0 0 14.06.2016Konferencja „Packaging: Marketing & Technology” rusza w październiku14 października w Warszawie odbędzie się konferencja „Packaging: Marketing & Technology”. Do współpracy zaproszono praktyków, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniami z zakresu technologii, projektowania i rebrandingu opakowań.
2 1 0 0 0 14.06.2016Żywiec Zdrój poszukuje uczestników wyprawy do Nowej Zelandii (wideo)13 czerwca wystartowała promocja organizowana przez markę Żywiec Zdrój, w której można wygrać wyprawę do Nowej Zelandii. Akcji towarzyszy kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 14.06.2016Reklama online z rekordową wartością 3 mld zł – raport „Internet 2015/2016” IAB PolskaW 2015 r. rynek reklamy online w Polsce, po nieznacznym wyhamowaniu dynamik w roku wcześniejszym, powrócił do dwucyfrowego tempa rozwoju. Zanotował historycznie trzeci pod względem wielkości indeks wzrostu i przekroczył rekordową wartość 3 mld zł – wynika z 13. edycji raportu strategicznego IAB Polska.
1 1 0 0 0 14.06.2016Alessandro Gassman w kampanii Rio Mare (wideo)Marka przetworów i gotowych dań rybnych Rio Mare zaprezentowała nowego ambasadora. Został nim włoski aktor Alessandro Gassman. Ma to m.in. uspójnić wizerunek produktu z krajem jego pochodzenia.
0 1 0 0 0 14.06.2016Znajomi w social media czy w realu – co wybierają Polacy? Badanie GemiusaPolacy soboty spędzają z dala od Internetu, ale w ciągu tygodnia social media często zastępują im bezpośredni kontakt ze znajomymi. Które serwisy badani odwiedzają najchętniej? Sprawdził to Gemius.
0 1 0 0 0 14.06.2016Rozpoczyna się XIV edycja Złotych SpinaczyZwiązek Firm Public Relations po raz czternasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, wyłaniającym najlepsze kampanie PR w Polsce. Zgłoszenia można nadsyłać do 4 sierpnia w pierwszym terminie i do 11 sierpnia w drugim. Utworzono 31 kategorii konkursowych: 18 głównych, dwie specjalne i 11 sektorowych.
0 1 0 0 0 13.06.2016W 2016 r. czas korzystania z mobilnego Internetu wzrośnie o 28% – badanie ZenithOptimediaUżytkownicy na całym świecie poświęcą w 2016 r. o 27,7% więcej czasu na korzystanie z mobilnego Internetu. Podniesie to całościową konsumpcję mediów o 1,4% − wynika z raportu „Media Consumption Forecasts” ZenithOptimedia. Konsumpcja wszystkich pozostałych mediów, w tym Internetu na urządzeniach desktopowych, spadnie łącznie o 3,4%.
1 1 0 0 0 13.06.2016Microsoft przejmuje LinkedIn13 czerwca Microsoft ogłosił podpisanie umowy, w wyniku której firma przejmie serwis LinkedIn. Transakcja opiewa na kwotę 26,2 mld dol. Pojedyncza akcja kosztuje 196 dol.
0 1 0 0 0 13.06.2016Toyota utrzymuje pierwszeństwo wśród najcenniejszych marek świata BrandZ w sektorze motoryzacyjnymW rankingu najcenniejszych marek BrandZ Top 100 za rok 2016 WPP i Millward Brown najbardziej wartościową marką motoryzacyjną pozostaje Toyota. Jej wartość wzrosła o 2% do 29,5 mld dol. Toyota utrzymuje się wśród liderów technologicznych, z powodzeniem łącząc technologię ze strategią biznesową, która jest atrakcyjna dla szerokiej grupy docelowej.
1 1 0 0 0 13.06.2016Michał Fajbusiewicz przypomina: „Tauron nie chodzi po domach, aby sprzedawać prąd lub gaz” (wideo)Tauron rozpoczął akcję informacyjną adresowaną do seniorów. Przestrzega w niej przed nieuczciwymi praktykami handlowymi. W reklamach wystąpił dziennikarz telewizyjny Michał Fajbusiewicz, znany m.in. z programu „Magazyn kryminalny 997”.