0 4 0 0 2 9.06.2016Bzyczący słoń, kwaczący lew i miaucząca żyrafa promują gdańskie zooJaki dźwięk wydaje lew? Na to pytanie chyba każdy zna odpowiedź. A żyrafa? Można to sprawdzić, odwiedzając Miejski Ogród Zoologiczny „Wybrzeże”. Z początkiem maja wystartowała kampania outdoorowa zoo.
1 1 0 0 0 9.06.2016Marek Kamiński ambasadorem kampanii sprzętu AGD marki Siemens (wideo)Ruszyła kampania Siemensa „Kocham to!”. Promuje wszystkie grupy produktowe marki i pokazuje świat jej wartości. Ambasadorem konkursu skierowanego do konsumentów został Marek Kamiński, znany podróżnik i zdobywca biegunów.
0 1 0 0 0 9.06.2016IAB Polska powołuje Creative LabPodczas pierwszego dnia 10. edycji Forum IAB zaprezentowano nową inicjatywę Związku Pracodawców Branży Internetowej. Jest to IAB Creative Lab, które zajmie się m.in. edukacją osób odpowiedzialnych za kreację i realizację kampanii.
0 1 0 0 0 8.06.2016Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe Polaków? Badanie Divante i IMASRośnie wpływ Internetu na sposób podejmowania decyzji o zakupie – pokazało badanie Divante i instytutu badawczego IMAS. Ujawniło ono także tendencję do wielokanałowego poszukiwania informacji o produkcie i dążenia do optymalizacji wydatków.
0 3 0 0 0 8.06.2016Canpol Babies przypomina, że bycie matką to praca na cały etatMarka zabawek i akcesoriów dla dzieci Canpol Babies rozpoczęła kampanię „Mama na medal”. Ma ona pokazać, że opieka nad małym dzieckiem jest pełnoetatowym, wymagającym zajęciem.
0 1 0 0 0 8.06.2016Robot kontra człowiek: McCann prezentuje pierwszą reklamę przygotowaną przez sztuczną inteligencjęW marcu McCann Erickson Japan ogłosił, że szeregi agencji zasilił nowy dyrektor kreatywny. Jest nim robot AI-CD β. Teraz zobaczyć możemy pierwszą kreację stworzoną przez sztuczną inteligencje.
0 2 0 0 0 8.06.2016BrandZ Top 100: Google ponownie wysuwa się na prowadzenie w rankingu najcenniejszych marek świataDzięki „przejrzystym innowacjom” Google znowu znalazł się na szczycie rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, zwiększając wartość do 229 mld dol. Na podium są też Apple i Microsoft. Zdolność do twórczej ingerencji to cecha, która wyróżnia najszybciej rosnące marki w zestawieniu opublikowanym przez Millward Brown.
0 1 0 0 0 8.06.2016Skanska Residential Development Poland wybrała agencję social mediaSkanska Residential Development Poland rozpoczęła współpracę z Think Kong. Agencja zajmie się realizacją projektu „Miasto zrównoważonych stylów” – m.in. zarządzaniem serwisem Emzetes.pl i prowadzeniem komunikacji w kanałach social media.
1 1 0 0 0 8.06.2016Reebok wyświetla zdjęcia konsumentów na witrynie (wideo)11 czerwca w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Fitness Camp – eventu sportowego organizowanego przez markę Reebok. Aby zintegrować społeczność zainteresowaną udziałem w wydarzeniu, przygotowano interaktywną infografikę oraz witrynę offline wyświetlającą zdjęcia konsumentów.
0 1 0 0 0 8.06.2016Piłkarskie święto a piwne zwyczaje Polaków – badanie ARC Rynek i Opinia10 czerwca o 21:00 Francja podejmie Rumunię w meczu otwarcia największego w tym roku piłkarskiego turnieju w Europie. Gdyby to był zwykły dzień – 90 minut później ponad połowa polskich piwoszy otworzyłaby ostatnie tego wieczoru piwo. Takie są wyniki badania „Piwna Polska pod lupą”, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Kompanii Piwowarskiej.