0 2 0 0 0 6.06.2016Francja promuje w Polsce „La belle vie”Ile rodzajów sera produkuje się we Francji? Ile bagietek rocznie zjada przeciętny Francuz? Jakie przychody z rynku kosmetycznego notują największe francuskie koncerny? Odpowiedzi m.in. na te pytania przyniesie ogólnopolska kampania edukacyjna „French Touch”.
0 1 0 0 0 6.06.2016Jack Daniel’s i Finlandia Vodka obsługiwane przez Lubię to – Linked by IsobarW kwietniu spółka Brown-Forman Polska rozstrzygnęła przetargi na obsługę marek Jack Daniel’s i Finlandia Vodka. Wygrała agencja Lubię to – Linked by Isobar.
0 4 0 0 0 6.06.2016Pracownicy DoZ w kampanii rekrutacyjnejSieć aptek Dbam o Zdrowie rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii rekrutacyjnej. Działania prowadzone są na outdoorze, w prasie oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 5.06.2016Szpalty Roku 2016 rozdane3 czerwca ogłoszono laureatów konkursu content marketingu Szpalty Roku, organizowanego przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.
0 3 0 0 0 3.06.2016Człowiek Warga promuje smartfony TP-Link NeffosTP-Link wprowadza do sprzedaży smartfony Neffos C5 i C5L. Do promującej je kampanii zaangażowano vlogera prowadzącego na YouTube kanał Z Dupy – Macieja Dąbrowskiego, znanego jako Człowiek Warga.
1 1 0 0 0 3.06.2016Sony promuje smartfony Xperia X (wideo)3 czerwca Sony Mobile Communications uruchamia kampanię promocyjną serii smartfonów Xperia X. W telewizji, prasie, na portalach internetowych i w social media podkreślane będą walory użytkowe produktów, w tym zwłaszcza funkcje aparatu. Dlatego hasło brzmi: „Zapomnij o nieostrych zdjęciach”.
0 2 0 0 0 3.06.2016RTV Euro AGD rozpoczyna kampanię nawiązującą do Euro 2016Dokładnie 10 dni przed rozpoczęciem piłkarskich mistrzostw Europy 2016 wystartowała kampania sieci RTV Euro AGD. Kreacje sprzedażowo-wizerunkowe bezpośrednio nawiązują do Euro 2016.
0 3 0 0 0 3.06.2016Huawei maluje murale z podobizną Roberta LewandowskiegoZbliżają się mistrzostwa Europy w piłce nożnej, a Huawei inicjuje kolejną odsłonę kampanii z udziałem Roberta Lewandowskiego, który jest ambasadorem marki. W Warszawie i Gdańsku powstają murale z wizerunkiem piłkarza.
1 1 0 0 0 3.06.2016Black Red White promuje kolekcję Possi Light (wideo)Marka Black Red White rozpoczęła kampanię, w której prezentuje meble Possi Light. Wprowadzeniu kolekcji towarzyszy m.in. emisja spotu reklamowego.
0 1 0 0 0 3.06.2016PKO Bank Polski wybrał dom mediowyW przetargu na obsługę mediową kampanii PKO Banku Polskiego zwyciężyła agencja Havas Media. Od 1 czerwca zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla banku.