1 1 0 0 0 1.06.2016Chomiki rozrabiają w kolejnej odsłonie kampanii Grupy Multimedia (wideo)1 czerwca wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Grupy Multimedia. Tym razem niefrasobliwe chomiki zachęcają w spocie do oszczędzania.
0 1 0 0 0 1.06.2016NC+ rozstrzygnął przetarg na działania komunikacyjne1 czerwca ITI Neovision rozpoczyna współpracę z wyłonioną w ramach przetargu agencją Havas PR. Zakres prac obejmuje wsparcie działań komunikacyjnych dotyczących platformy NC+.
1 1 0 0 0 1.06.2016Łowicz promuje passatę jako kwintesencję pomidorowego smaku (wideo)Rozpoczęła się kampania marki Łowicz, która przedstawia nowość – passatę pomidorową. Spot m.in. podkreśla zalety produktu i zwraca uwagę na jego opakowanie.
1 1 0 0 0 1.06.2016Kampania wprowadzająca na rynek ketchup Kotlin w szklanej butelce (wideo)1 czerwca rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Kotlin. Wprowadza na rynek ketchup w szklanej butelce. Spot utrzymano w klimacie trailera filmowego.
0 1 0 0 0 1.06.2016Frisco.pl po wyborze agencji public relationsObsługą e-supermarketu Frisco.pl zajmie się CluePR. Głównym zadaniem agencji będzie wsparcie PR nowej platformy komunikacji marki – „Nie idź na zakupy”. Ma ona zachęcać klientów do wybierania zakupów online w miejsce tych w stacjonarnych marketach.
1 1 0 0 0 1.06.2016Młodzi piłkarze wspierają Arkadiusza Milika w spocie turnieju „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” (wideo)1 czerwca wystartowała kolejna odsłona kampanii „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” z udziałem Arkadiusza Milika. Piłkarz wystąpił w spocie pt. „Najlepsi wspierają najlepszych”. Reklama nawiązuje do poprzedniej, w której napastnik reprezentacji Polski doradzał najmłodszym piłkarzom. Tym razem to mały sportowiec wspiera swojego idola.
0 1 0 0 0 1.06.2016„Reksio” wygryza konkurencję. Analiza oglądalności 13 kanałów TV skierowanych do dzieci i młodzieżyNajwierniejszymi widzami kanałów telewizyjnych dla dzieci i młodzieży są przedstawiciele grupy wiekowej 4–9 lat – wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub, który monitoruje 13 tego rodzaju stacji. Widzowie z tej grupy oglądają bajki przez ponad godzinę dziennie, a ich ulubieńcami są bohaterowie starych kreskówek, takich jak „Pszczółka Maja”, „Reksio” i „Smerfy”.
0 1 0 0 0 1.06.2016Kasztelan wybrał realizatora swojego nowego serwisu onlinePrzetarg na stworzenie nowego serwisu internetowego dla marki piwa Kasztelan wygrała Grey Group Poland. Agencja przygotuje nową stronę WWW oraz zapewni jej bieżącą obsługę.
0 1 0 0 0 1.06.2016Unilever Polska wybrał Headlines Porter Novelli do obsługi PRUnilever Polska nawiązał współpracę z agencją Headlines Porter Novelli. Będzie ona wspierać firmę w zakresie komunikacji korporacyjnej, w tym w nagłośnieniu najlepszych praktyk, zachowań i zaangażowania w kwestie zrównoważonego życia.
1 1 0 0 0 1.06.2016Renthub.pl w kampanii podpowiada, co zrobić, gdy „nie możesz patrzeć na swoje mieszkanie” (wideo)Co może być lepszego od odzyskania wzroku przez osobę, która całe życie nie widziała? Zobaczenie przez nią mieszkania, w którym chce się żyć – przekonuje w 60-sekundowym spocie serwis Renthub.pl, oferujący usługi zarządzania wynajmem nieruchomości.