Espresso

25 maja 2016

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2016

„Naturalnie mama” – kampania promująca macierzyństwo i prokreację (wideo)

„Naturalnie mama” to hasło akcji, która rozpocznie się 26 maja. Ma ona podnieść wiedzę kobiet na temat macierzyństwa, promować postawy prorodzinne, a także przybliżać problemy związane z niepłodnością. Akcję organizuje Fundacja Narodowego Dnia Życia. Wśród partnerów działań jest Dr Bocian – marka zestawów suplementów diety i wyrobów medycznych, które mają zwiększać szanse na zajście w ciążę.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2016

Jak polscy fani piłki nożnej dzielą się emocjami w social media – wyniki badań

Facebook jest najpopularniejszym kanałem społecznościowym wśród polskich kibiców piłki nożnej – korzysta z niego 73% osób przebadanych przez firmy Mortar i Prime Research na zlecenie MasterCard. Prawie połowa respondentów z Polski (46%) korzysta z mediów społecznościowych podczas oglądania transmisji meczów w telewizji, a 66% uważa, że na wszystkich stadionach powinien być dostęp do Wi-Fi. 81% chciałoby, żeby zawodnicy byli aktywni w social media.

Poprzednie Następne