1 1 0 0 0 25.05.2016„Naturalnie mama” – kampania promująca macierzyństwo i prokreację (wideo)„Naturalnie mama” to hasło akcji, która rozpocznie się 26 maja. Ma ona podnieść wiedzę kobiet na temat macierzyństwa, promować postawy prorodzinne, a także przybliżać problemy związane z niepłodnością. Akcję organizuje Fundacja Narodowego Dnia Życia. Wśród partnerów działań jest Dr Bocian – marka zestawów suplementów diety i wyrobów medycznych, które mają zwiększać szanse na zajście w ciążę.
0 1 0 0 0 25.05.2016Kongres Impact’16 w czerwcu w Krakowie15 i 16 czerwca w Krakowie odbędzie się kongres Impact’16. W tym czasie stolica Małopolski stanie się miejscem dyskusji nad kluczowymi wyzwaniami i szansami związanymi z rozwojem przedsiębiorczości, innowacji oraz cyfryzacji. Tematem przewodnim będzie Czwarta Rewolucja Przemysłowa oraz jej wpływ na rozwój ekonomii, technologii i społeczeństwa.
0 1 0 0 0 25.05.2016H&M w Warszawie uczy odpowiedzialnej miłości do modyOd 28 maja do 31 sierpnia na placu Defilad w Warszawie będzie można odwiedzić H&M Relove It Spot. To miejsce na mapie stolicy ma zwracać uwagę na potrzebę dbania o środowisko naturalne i odpowiedzialnego podejścia do mody. Marka chce szczególnie podkreślić, jak ważny jest recykling w produkcji ubrań.
1 1 0 0 0 25.05.2016Zamień twarz i pomóż odnaleźć zaginionych – akcja „Snap & Seek” Fundacji Itaka (wideo)25 maja to Międzynarodowy Dzień Dziecka Zaginionego. Fundacja Itaka uruchomiła narzędzie wykorzystujące Snapchata do poszukiwania osób zaginionych – „Snap & Seek”.
1 1 0 0 0 25.05.2016Bartek Usa w kampanii Orange Finanse poszukuje drugiej połowy (wideo)Orange promuje ofertę, w ramach której otwierając darmowe konto bankowe w Orange Finanse i aktywnie z niego korzystając, otrzymuje się abonament komórkowy za połowę ceny. Zaproszony do akcji vloger – Bartek Karpowski, znany jako Bartek Usa – próbuje ustalić, gdzie podziała się druga połówka jego rachunku.
0 1 0 0 0 25.05.2016Agencja Ogilvy PR dołączyła do Związku Firm Public RelationsDo ZFPR dołączyła agencja Ogilvy PR. Świadczy ona kompleksowe usługi z zakresu komunikacji produktów i marek.
0 1 0 0 0 25.05.2016PayPal PassPort dostępny dla polskich firm (infografika)Powstała polska wersja PayPal PassPort – darmowej platformy internetowej, która dostarcza sprzedawcom informacji oraz narzędzi wspierających wejście na zagraniczne rynki. Będzie ona dostępna dla wszystkich – nie trzeba być klientem PayPala, by z niej skorzystać.
0 1 0 0 0 25.05.2016Jak polscy fani piłki nożnej dzielą się emocjami w social media – wyniki badańFacebook jest najpopularniejszym kanałem społecznościowym wśród polskich kibiców piłki nożnej – korzysta z niego 73% osób przebadanych przez firmy Mortar i Prime Research na zlecenie MasterCard. Prawie połowa respondentów z Polski (46%) korzysta z mediów społecznościowych podczas oglądania transmisji meczów w telewizji, a 66% uważa, że na wszystkich stadionach powinien być dostęp do Wi-Fi. 81% chciałoby, żeby zawodnicy byli aktywni w social media.
1 1 0 0 0 25.05.2016„Moje zmienia wszystko” – ING rozpoczyna kampanię promującą system Moje ING26 maja ING Bank Śląski rozpocznie kampanię promującą Moje ING – osobistą bankowość dla klientów indywidualnych. Działania są zgodne ze strategią komunikacji opartą na inspirowaniu i zachęcaniu Polaków do działania i wykorzystywania drzemiącego w nich potencjału.
2 1 0 0 0 25.05.2016Michał Winiarski w kampanii reklamowej poleca żele Luksja Care Pro Men (wideo)W maju ruszyła telewizyjna kampania wprowadzająca na rynek żele pod prysznic Luksja Care Pro Men. Twarzą działań promocyjnych został siatkarz, mistrz świata 2014 – Michał Winiarski.