0 1 0 0 0 25.05.2016W Europie Środkowo-Wschodniej spada udział urządzeń marki Apple w ruchu online – badanie GemiusaNa Białorusi udział iPhone’ów i iPadów w ruchu online spadł dwukrotnie. Spadki widoczne są też w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Gemius sprawdził, czy internauci równie często jak przed rokiem przeglądają Internet na ekranach urządzeń marki Apple.
0 1 0 0 0 24.05.2016Zwycięzcy Innovation AD Award 2016„Idea Hub” Idea Banku i „Nie chcę być strażakiem!” agencji Walk dla Fundacji Integracja to laureaci Grand Prix konkursu Innovation AD Award 2016. Nagrody specjalne „Game Changer” trafiły do CD Projekt – w kategorii Firma Roku, natomiast nagrodę Człowiek Roku otrzymali: Michał Brański, Krzysztof Sierota, Jacek Świderski z Grupy Wirtualna Polska.
0 1 0 0 0 24.05.2016Laureaci konkursu Kampania Społeczna Roku 201523 maja wręczono nagrody i wyróżnienia twórcom 21 kampanii z 85 zgłoszonych do konkursu Kampania Społeczna Roku 2015. „Szlachetny projekt filmowy”, „Organizm w dobrym nastroju” oraz „HIVokryzja. Wyleczmy się” znalazły się wśród nagrodzonych projektów.
0 1 0 0 0 24.05.2016Nominowani w konkursie KTRSpośród 1097 zgłoszeń jury konkursu KTR nominowało 329 prac. Nagrody zostaną wręczone 24 maja.
0 3 0 0 0 24.05.2016HBO rządzi wyobraźnią, binge-watching w natarciu. Portret fanów seriali nowej fali24 proc. polskich internautów ogląda seriale nowej generacji – wynika z badania MEC. Wśród widzów nowej fali seriali popularny jest binge-watching – blisko 40 proc. badanych ogląda najczęściej przynajmniej trzy odcinki z rzędu. Z produkcją treści najwyższej jakości badani kojarzą przede wszystkim HBO, ale mocną markę wśród serialowych fanów zbudował też Netflix.
0 2 0 0 0 24.05.2016Po odzież najczęściej wybieramy się do markowych sklepów – raport PMRDziewięciu na dziesięciu (91%) dorosłych mieszkańców Polski dokonało w 2015 r. zakupu odzieży. Ubrania najczęściej kupowali oni w markowych sklepach w galeriach handlowych (60%). To wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego przez PMR na potrzeby raportu „Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2016”.
0 3 0 0 0 24.05.2016Kobiety w ciąży i rodzice z małymi dziećmi – jak są traktowani w miejscach obsługi klienta?W Polsce dużo mówi się o programie 500+ i jego wpływie na zwiększenie liczby urodzeń dzieci w kolejnych latach. Czy oprócz czynników ekonomicznych na niż demograficzny może wpływać także serdeczność Polaków wobec kobiet w ciąży i z małymi dziećmi? Jak wynika z badania Polskiego Programu Jakość Obsługi, mamy w tym zakresie wiele do poprawy.
0 1 0 0 0 24.05.2016Po ujawnieniu skandalu dopingowego Rosja skorzysta z pomocy Burson-MarstellerNależąca do WPP agencja Burson-Marsteller ma zapewnić wsparcie komunikacyjne Rosji w kwestiach związanych z udziałem jej sportowców w letnich igrzyskach w Rio. 20 maja firma potwierdziła, że będzie doradzać w komunikacji i kontaktach z mediami.
0 1 0 0 0 24.05.2016Public Dialog ze statuetką PotY 2016Agencja Public Dialog zdobyła statuetkę w konkursie Project of the Year 2016, organizowanym przez International Public Relations Network (IPRN). To pierwsza nagroda PotY przyznana polskiej agencji.
0 1 0 0 0 24.05.2016Nadchodzi nowa Matka Polka? Wyniki badaniaWiększość młodych Polek uważa, że mama wychowała je tak, by jako dorosłe kobiety czuły się spełnione. By umiały dzielić się obowiązkami z partnerem, a nie tylko pełniły funkcję dobrej żony i gospodyni. To dwa razy wyższy wynik niż uzyskany w starszej grupie – wynika z badania przeprowadzonego przez Katarzynę Pawlikowską (założycielkę Garden of Words) i agencję badawczą Maison & Partners.