0 1 0 0 0 24.05.2016Laureaci nagród w konkursie kreatywnym KTR 2016Praca „Remember” (FCB Warsaw) otrzymała Grand Prix w konkursie KTR 2016. Reklamodawcą Roku został McDonald’s. Agencją Roku ogłoszono DDB & Tribal, Papaya Films zostało Domem Produkcyjnym Roku, a Televisor zyskał tytuł Studia Postprodukcyjnego Roku. 24 maja wręczono ogółem 181 nagród, w tym 33 złote, 62 srebrne i 86 brązowych.
0 3 0 0 0 23.05.2016Konsumenci zaprojektują opakowania jogurtów JogobellaJogobella organizuje konkurs, w którym konsumenci mogą zaprojektować nowe butelki jogurtów. Do przygotowania jest sześć opakowań – tyle, ile smaków oferuje marka.
0 3 0 0 0 23.05.2016Kwietniowy „YouTube Trends” SotrenderaWiosna nie wpłynęła znacząco na aktywność użytkowników polskiego YouTube. Choć obserwowane kanały opublikowały o 6% mniej nowych filmów w porównaniu do marca, użytkownicy częściej subskrybowali niż miesiąc wcześniej (wzrost o 4,8%) – pokazuje raport Sotrendera „YouTube Trends”.
2 1 0 0 0 23.05.2016Dekoral promuje farby Clean & Color (wideo)W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ruszyła kampania reklamowa farb Clean & Color, nowego produktu marki Dekoral. Akcja promująca satynową farbę lateksową potrwa do końca sezonu 2016.
0 1 0 0 0 23.05.2016PGNiG Puchar Polski promowany w mediach społecznościowychTegorocznemu finałowi zmagań piłkarzy ręcznych PGNiG Pucharu Polski towarzyszyła kampania prowadzona na Snapchacie, Instagramie i Facebooku. W akcję zaangażowano Adama Zdrójkowskiego, młodego aktora znanego z serialu „Rodzinka.pl”.
1 1 0 0 0 20.05.2016Wyzwania blogerów promują Głupawkę od Żywca Zdroju (wideo)23 maja ruszy internetowa akcja promująca Głupawkę – nową linię produktów marki Żywiec Zdrój. W ramach akcji „Miszcze głupawki” internauci będą mogli rzucać wyzwania piątce vlogerów. W kampanii biorą udział: Adrianna Skon, Olsikowa, GlamPaula, Cyprian! oraz Yoczook.
0 1 0 0 0 20.05.2016Zapomnij o matkach, myśl o kobietach!Pomimo tego, że kobiety nazywane są największym wschodzącym rynkiem na świecie, wiele marek i agencji nadal patrzy na nie przez pryzmat macierzyństwa. Rachel Pashley, group planning head w J. Walter Thompson London, na łamach serwisu Warc apeluje do branży, by odeszła od takiego obrazu.
1 1 0 0 0 20.05.2016Kampania promująca piasek dla dzieci Super Sand (wideo)Ruszyła kampania promująca markę Super Sand należącą do Goliath Polska. Piasek do budowania zamków w domu promowany jest jako powstały z naturalnych składników mineralnych.
0 2 0 0 0 20.05.2016Badanie Radio Track (luty – kwiecień)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
1 1 0 0 0 20.05.2016Adidas pokazuje, dlaczego Pogba, Suarez i Oezil są pierwsi (wideo)Paul Pogba, Luis Suarez i Mesut Oezil – tych piłkarzy można zobaczyć w kolejnej reklamie marki Adidas Football. Prezentując nieprzeciętne umiejętności, udowadniają oni determinację w dążeniu do bycia najlepszymi na boisku i poza nim.