1 1 0 0 0 20.05.2016Siatkarze w reklamie Plusa lecą na turniej (wideo)20 maja rozpoczęła się kampania oferty Ja+ Internet LTE z usługą „Futbol 2016 w Ipla”. Umożliwia ona dostęp do pakietu piłkarskiego ze wszystkimi meczami mistrzostw we Francji. W reklamach występują członkowie siatkarskiej reprezentacji Polski.
0 2 0 0 0 20.05.2016Lamparty 2016 wręczone – ING Bank Śląski i PZU wśród laureatów19 maja podczas XVI Konferencji Finansowej TNS Polska zostały wręczone Lamparty – nagrody przyznawane przez bankowców i ubezpieczycieli za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej. W swoich kategoriach zwyciężyły ING Bank Śląski oraz PZU.
0 6 0 0 0 20.05.2016Reklama w Polsce wzrosła o 3,2% w I kwartale 2016 r. – analiza SMGW okresie od stycznia do marca 2016 r. rynek reklamy w wartościach netto wzrósł o 3,2%, tj. o 53 mln zł wobec tego samego okresu 2015 r. Czynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektorów FMCG (+12,8%) oraz branży handlowej (+17,8). Największy spadek inwestycji reklamowych odnotowano w branży finansowej.
1 1 0 0 0 20.05.2016Kampania reklamowa wafelków Familijnych 2Go (wideo)20 maja wystartowała kampania reklamowa marki Familijne, promująca indywidualnie pakowane wafelki 2Go. Działania w telewizji, radiu, prasie kobiecej oraz Internecie potrwają do końca czerwca.
1 1 0 0 0 19.05.2016Żywiec zachęca do „Nie lada degustacji” (wideo)APA, Białe, Marcowe, Porter, Bock i Saison – do spróbowania tych sześciu gatunków piwa zachęca marka Żywiec. Uruchomiono aktywację „Nie lada degustacja”.
1 1 0 0 0 19.05.2016Amazon rozpoczyna kampanię rekrutacyjną skierowaną do absolwentów uczelni (wideo)Amerykański koncern technologiczny ogłasza nabór absolwentów z całej Polski na stanowiska kierownicze w centrach logistyki e-commerce w Poznaniu i Wrocławiu. Kampania z udziałem osób, które zdobywają doświadczenie w tej firmie, ruszyła 19 maja w lokalnej prasie, radiu i mediach online.
0 1 0 0 0 19.05.2016Pepsi otworzyło własne studio produkcyjne. Uspokaja, że nie zagrozi to agencjomWraz z uruchomieniem działu Creators League marka Pepsi przesunęła znaczną część produkcji treści in-house. Jak uspokaja Brad Jakeman, prezes firmy, ten ruch nie zagraża agencjom reklamowym.
0 1 0 0 0 19.05.2016„Branded media, media brands” – nowa strategia Valkea MediaValkea, grupa mediowa specjalizująca się w prowadzeniu kompleksowych kampanii marketingowych oraz wydająca m.in. tytuły biznesowe, zmienia identyfikację wizualną i odświeża wizerunek. Ma to pozwolić jej lepiej odpowiadać na branżowe trendy i potrzeby odbiorców.
0 1 0 0 0 19.05.2016Spokojny reklamowy początek roku w branży piwowarskiej – raport IMMW pierwszym kwartale 2016 r. producenci piwa wyemitowali 60 nowych reklam – o połowę mniej niż w ostatnich trzech miesiącach 2015 r. Jak informuje Instytut Monitorowania Mediów, wszystkie reklamy piwa, które pojawiły się w mediach między 1 stycznia a 31 marca tego roku, były zgodne z zasadami Kodeksu etyki reklamy.
1 1 0 0 0 19.05.2016Wizerunkowa kampania marki Wilkinson na rynkach Europy Środkowej (wideo)4 maja rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich. Osią działań jest konkurs „Na ostrzu flirtu”.