1 1 0 0 0 19.05.2016Kinowa kampania marki Ziaja (wideo)We wszystkich kinach sieci Cinema City wystartowała kampania promująca dwie linie produktowe marki Ziaja. Przez pierwsze trzy tygodnie w bloku specjalnym, przed filmami kobiecymi, emitowany będzie spot promujący serię Cupuacu. Przed filmami familijnymi wyświetlana będzie reklama Maziajków – produktów do pielęgnacji dla dzieci.
2 1 0 0 0 19.05.2016Leszek Chmielewski w tropikach prezentuje Lecha Free i Ice Mojito (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii z Leszkiem Chmielewskim. W tym roku prezentuje on kolejne dwa warianty piw z rodziny Lecha: Free oraz nowość – Ice Mojito. Do tej pory działania w ramach kampanii dotyczyły marki Lech Premium.
0 1 0 0 0 19.05.2016Pradawna strona Internetu – kampania Prażubra na WykopieZ początkiem maja wystartowała zintegrowana kampania reklamowa marki Prażubr – nowego lagera Browaru Dojlidy Białystok. W ramach działań prowadzona jest akcja w serwisie Wykop.pl.
1 2 0 0 0 19.05.2016W kampanii Škody dzieci testują samochody (wideo)W połowie maja rozpoczęła się kampania reklamowa „Najmłodsi testują nowe pokolenie Škody”. Bohaterami reklam są dzieci, które poddają samochody niecodziennym próbom.
1 1 0 0 0 18.05.2016„Śląskie. Tu pasuję” – kampania wizerunkowa województwa (wideo)Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego rozpoczął kampanię, której celem jest budowanie wizerunku tego województwa jako miejsca najlepszego do życia i rozwoju. Ambasadorami działań zostali znani ludzie, którzy osiągnęli sukces, nie wyjeżdżając z regionu. Wśród nich są m.in. kardiochirurg prof. Andrzej Bochenek i muzyk Artur Rojek.
1 1 0 0 0 18.05.2016„Look Beyond Borders” – rusza nowy projekt Amnesty International (wideo)Dwadzieścia lat temu psycholog Arthur Aron odkrył, że 4 minuty patrzenia sobie w oczy potrafią zbliżyć do siebie ludzi. A gdybyśmy zatrzymali się na chwilę i spojrzeli na tych, od których pozornie wszystko nas dzieli? Amnesty International w filmowym eksperymencie przypomina, że zawsze warto patrzeć na sprawy także z perspektywy drugiego człowieka.
2 1 0 0 0 18.05.2016Abstrachuje i Szparagi podejmują wyzwanie Oreo Double (wideo)Wystartowała kampania promująca nowy wariant ciastek Oreo z podwójnym kremem. Do działań online zaproszono popularnych vlogerów. W akcję włączyli się jak dotąd Abstrachuje i duet Szparagi.
0 1 0 0 0 18.05.2016Można zgłaszać propozycje wystąpień na XVII Kongresie Badaczy Rynku i OpiniiDo 23 maja można zgłaszać propozycje wystąpień na XVII Kongresie Badaczy Rynku i Opinii. Tegoroczna edycja, zatytułowana „Na styku”, koncentruje się na zjawiskach występujących po przekroczeniu granic, w obszarach nakładania się na siebie dziedzin czy sposobów działania.
0 1 0 0 0 18.05.2016Znamy laureatów 10. edycji Superbrands17 maja wręczono statuetki w 10. edycji Superbrands. Odebrali je przedstawiciele 42 najsilniejszych marek na polskim rynku. Nagroda honorowa za szczególne zasługi dla promocji marki Polska w świecie trafiła w ręce Agnieszki Radwańskiej.
1 1 0 0 0 18.05.2016„Bohaterowie codzienności” – nowy spot Szlachetnej Paczki (wideo)Ludzie potrzebujący pomocy trochę przypominają sportowców – codziennie muszą żmudnie trenować. Tyle że za ten wysiłek nie otrzymują nagród. Stowarzyszenie Wiosna zachęca do nagradzania ich w ramach Narodowego Programu Wygrywania. Celem programu jest zmiana percepcji biedy i stereotypu pomagania w Polsce.