1 1 0 0 0 12.05.2016Instagram ma nowe logo (wideo)11 maja zaprezentowano odmienione logo Instagrama. Dobrze znany symbol aparatu zyskał teraz nowe barwy. Zmianie uległo również menu aplikacji.
1 1 0 0 0 12.05.2016Allegro startuje z kolejną odsłoną kampanii „Czego szukasz?” (wideo)Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Allegro „Czego szukasz?”. Tym razem spot opowiada historię dziewczynki, która postanawia nauczyć się grać na gitarze.
0 4 0 0 0 12.05.2016Polski Internet w kwietniu – wyniki badania GemiusAudienceGemius zaprezentował kwietniowe rankingi wydawców i stron internetowych. Popularne na urządzeniach mobilnych strony WWW, które nie znalazły się w top 20 stron na PC, to: AccuWeather.com (13,7% zasięgu wśród internautów), Tvn24.pl (12,8%), Polki.pl (11,8%), Orange.pl (11,5%) oraz zamykająca ranking strona NaszeMiasto.pl (11,3%).
1 3 0 0 0 11.05.2016Fundacja Dzieci Niczyje zmienia nazwę, logo i identyfikację wizualną (wideo)Fundacja Dzieci Niczyje zmieniła nazwę na Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę. Organizacja od 25 lat działa na rzecz dzieci, ich rodziców i opiekunów oraz profesjonalistów pracujących z dziećmi. Nowa nazwa i tożsamość wizualna fundacji są konsekwencją rozwoju organizacji.
0 2 0 0 0 11.05.2016Centra outletowe Factory promowane cyklem eventów z popularnymi stylistkami7 maja ruszył projekt sieci centrów outletowych Factory. W majowe weekendy w największych polskich miastach będą odbywać się wydarzenia ukazujące praktyczne podejście do mody. W planie są m.in. warsztaty ze stylistami pokazujące, jak z 30 elementów stworzyć nawet 100 stylizacji na każdą okazję.
0 1 0 0 0 11.05.2016Gracze poszukiwali skarbów z okazji premiery gry „Uncharted 4: Kres złodzieja”Sony Computer Entertainment Polska we współpracy z Jakdojade.pl przygotowało konkurs z okazji premiery gry „Uncharted 4: Kres złodzieja”. 10 maja w pięciu polskich ośrodkach miejskich wystartowała akcja, w której uczestnicy wcielali się w poszukiwaczy skarbów.
0 3 0 0 0 11.05.2016Stacje paliw – które najlepsze? Badanie ARC Rynek i Opinia (infografika)Dla kierowców najważniejszym czynnikiem wpływającym na zadowolenie z usług stacji paliw jest gęstość sieci. Z kolei najpopularniejsze usługi dodatkowe, z których korzystają badani, to mycie szyb, toaleta oraz zakup ciepłych napojów. Najwyżej oceniono Orlen, Lotos oraz Statoil – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 11.05.2016Mola promuje papier toaletowy jako „Dotyk łagodności” (wideo)9 maja ruszyła kampania marki Mola. Promuje nowość – trójwarstwowy papier toaletowy Sensitive, wzbogacony balsamem. Działania pod hasłem „Dotyk łagodności” prowadzone są w telewizji oraz Internecie.
1 1 0 0 0 11.05.2016„Jest Crunchips, jest impreza!” – marka odświeża wizerunek (wideo)10 maja firma Lorenz Bahlsen Snack-World rozpoczęła kampanię, która ma odświeżyć wizerunek marki Crunchips. Hasło działań znamy już od jakiegoś czasu: „Jest Crunchips, jest impreza!”.
1 1 0 0 0 11.05.2016Czerwony Kapturek przy grillu w reklamie sklepów Odido (wideo)Ruszyła kampania sieci Odido. W reklamach wykorzystano bajkowy motyw – bohaterami spotu są Czerwony Kapturek i wilk.