1 4 0 0 0 5.05.2016Porzućcie książki kucharskie! Improwizujcie – zachęca marka Lurpak (wideo)Marka masła Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6 maja w stacji Kuchnia+ emitowany będzie program kulinarny „Akcja improwizacja”. W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na pojedynek kulinarny gości specjalnych.
0 1 0 0 0 5.05.2016Allianz Polska obsługiwany w Internecie przez OS3Przetarg na obsługę internetową Allianz Polska wygrało OS3. Podpisano umowę na czas nieokreślony.
0 1 0 0 0 5.05.2016Rekordowa wartość wydatków na komunikację cyfrową w 2015 r. – IAB/PwC AdEx (infografika)Reklama online w Polsce w 2015 r. wróciła do dwucyfrowej dynamiki, osiągając wzrost na poziomie 20% rok do roku. Dzięki temu padł kolejny rekord wartości – wydatki na komunikację cyfrową wyniosły prawie 3,2 mld zł. Takie wyniki przyniosło badanie AdEx realizowane przez PwC na zlecenie IAB Polska.
0 4 0 0 0 5.05.2016Łowicz na outdoorze prezentuje produktowe nowościRozpoczęła się kampania reklamy zewnętrznej marki Łowicz. Prezentuje nowości produktowe w trzech kategoriach: dżemów, produktów pomidorowych i sosów.
1 1 0 0 0 5.05.2016Kampania Jurajskiej z piosenką zespołu Happysad (wideo)2 maja rozpoczęła się pierwsza kampania telewizyjna naturalnej wody mineralnej Jurajska. W spocie można usłyszeć piosenkę zespołu Happysad „Taką wodą być” .
0 1 0 0 0 5.05.2016InfoPublika – szkolenia reklamowe dla instytucji publicznychInfoPublika to inicjatywa edukacyjna, która ma wpłynąć na jakość kampanii reklamowych inicjowanych przez instytucje publiczne. Pierwsze szkolenie odbędzie się 2 czerwca w Krakowie.
2 1 0 0 0 5.05.2016Napoleon przekonuje, że promocja produktowa Carrefoura to nie szaleństwo (wideo)Carrefour rozpoczął promocję produktową „Kup jeden produkt i weź drugi za 1 zł”. Tegoroczna akcja dotyczy ponad dwustu produktów. O jej starcie informuje kolejny spot z udziałem Jacka Braciaka w roli Napoleona.
3 1 0 0 0 4.05.2016Wiosenna kampania marki Graphite (wideo)Grupa Topex rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową marki elektronarzędzi Graphite. Głównymi kanałami komunikacyjnymi są telewizja oraz Internet.
0 1 0 0 0 4.05.2016OS3 Group kupuje udziały w domu mediowym Media RepublicGrupa OS3 przejęła od Group One 51% udziałów w domu mediowym Media Republic. To kolejna inwestycja, której celem jest wzmacnianie pozycji holdingu. Transakcja opiewa na kilka milionów złotych.
1 1 0 0 0 4.05.2016Karol Kłos i czerwony Angry Bird w spocie Plusa (wideo)W maju w zestawach Plusa pojawiły się postaci Angry Birds. Dla młodych użytkowników telefonów operator przygotował promocję „Ja+ Wściekły zestaw z gadżetem do wyboru”. Informuje o tym spot z udziałem siatkarza Karola Kłosa i jednego z bohaterów gry.