0 1 0 0 0 29.04.2016Konsument 2016 – jaki jest? Seminarium PTBRiO2 czerwca w Warszawie odbędzie się seminarium „K16”. Będzie to prezentacja wyników projektu, który bada zachodzące na naszych oczach przemiany oraz diagnozuje, w jakim kierunku ewoluują wzorce konsumpcji. Efektem ma być mapa odzwierciedlająca aktualny obraz polskiego konsumenta.
2 1 0 0 0 29.04.2016Jude Law w kampanii Lexusa RX (wideo, audio)Wystartowała kampania reklamowa limitowanej wersji Lexusa RX. Spot telewizyjny jest adaptacją europejskiej kampanii, której twarzą został Jude Law.
0 1 0 0 0 29.04.2016Robert Stępowski: „Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja”Mobile marketing, Big Data, model programmatic, Internet Rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość – które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe za 5, 10 czy 15 lat? Czy tradycyjne media odejdą do lamusa? O tym m.in. przeczytać można w książce Roberta Stępowskiego „Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja”.
0 1 0 0 0 29.04.2016„Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych” – ukazała się książka Tomasza ReichaPersonal branding to dziś nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. „Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych” Tomasza Reicha to pozycja, która w jednym miejscu gromadzi praktyczne informacje o wszystkich platformach social media. Bazuje przede wszystkim na realnych przykładach.
0 1 0 0 0 28.04.2016Grupa AdNext wprowadza markę content marketingowąScoop to nowa marka content marketingowa Grupy AdNext. Ma być odpowiedzią na coraz większe zapotrzebowanie rynku na tego typu usługi.
0 1 0 0 0 28.04.2016TVP chce kodów pocztowych uczestników panelu NielsenaTelewizja Polska zwróciła się do Nielsena z prośbą o udostępnienie kodów pocztowych uczestników panelu badawczego. Ze względu na brak odpowiedzi wystosowała oświadczenie, w którym wyraża zaniepokojenie.
0 1 0 0 1 28.04.2016Nominacje w konkursie Innovation Ad 2016Tegoroczne jury nominowało do nagród Innovation Ad 51 projektów. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 23 maja 2016 r.
0 4 0 0 0 28.04.2016Na majówkowy wyjazd wydamy nieco ponad 500 zł52% badanych Polaków ma na ten rok plany wyjazdowe. 82% ma wpisany w kalendarz dłuższy wyjazd wakacyjny, a jedna trzecia – majówkę. Większość jednak pozostanie w domu, bo choć lubimy podróżować, niestety nie mamy na to wystarczająco dużo pieniędzy – wynika z badania ARC Rynek i Opinia, przygotowanego na zlecenie BIK i BIG InfoMonitor.
0 1 0 0 0 28.04.2016Firmy inwestują w lojalność i motywację. ARC Rynek i Opinia bada potencjał rynku B2BW 2015 r. niemal połowa (47%) badanych firm działających w Polsce prowadziła kompleksowe programy motywacyjne skierowane do kontrahentów i partnerów biznesowych. Wzrosły również ich wydatki na ten cel. Na rozwój tego segmentu wskazują wyniki „Badania potencjału rynku B2B”, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.
2 6 0 0 0 28.04.2016Dlaczego Stephane Antiga i Adam Kaszewski ćwiczą? Ciąg dalszy kampanii 4F (wideo)Bo lato się zbliża. By być z nią dłużej. Dla adrenaliny. Dla satysfakcji. By pokonać siebie lub innych... Powodów jest wiele, a każdy z nich jest dobry, by ćwiczyć – ta idea przyświeca drugiej fazie kampanii „4F. Zacznij. Wytrwaj”. W rolach głównych występują Stephane Antiga i Adam Kaszewski.