2 1 0 0 0 27.04.2016Cichy protest Amnesty International (wideo)Organizacja Amnesty International UK rozpoczęła globalną kampanię. W jej ramach przygotowano aplikację, która umożliwia wspieranie walki o prawa człowieka poprzez Facebooka, Twittera i e-mail – zawsze wtedy, gdy telefon przełączony zostanie w tryb wyciszenia.
1 2 0 0 0 27.04.2016Knorr wprowadza na rynek linię produktów Naturalnie smaczne (wideo)Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nową linie produktową marki Knorr. Do współpracy zaproszono dietetyczkę Anetę Łańcuchowską.
0 1 0 0 0 27.04.2016Program „Sonda 2” pod opieką agencji interaktywnejOd kwietnia Telewizja Polska współpracuje z Digital Kingdom. Agencja zajmie się promocją programu „Sonda 2” z wiosennej ramówki TVP2.
0 1 0 0 0 26.04.2016Bayer wybiera do obsługi agencję Solski Burson-MarstellerFirma Bayer powierzyła agencji Solski Burson-Marsteller obsługę komunikacyjną w zakresie PR korporacyjnego i mediów społecznościowych. Agencja będzie również wspierała działania public affairs.
0 1 0 0 0 26.04.2016Branża tworzy Kodeks dobrych praktyk przetargowych21 kwietnia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z Polskim Stowarzyszeniem Menedżerów Logistyki i Zakupów rozpoczęło cykl spotkań, których zwieńczeniem będzie wypracowanie standardów przetargowych w zakupie usług dotyczących komunikacji marketingowej. Do końca roku planowanych jest kilkanaście warsztatów na ten temat.
0 4 0 0 0 26.04.2016Weekendowe wyjazdy Polaków – badanie ARC Rynek i Opinia (infografika)Około 6% dorosłych Polaków to turyści weekendowi, którzy podejmują wyjazdy w ciągu całego roku. Osoby te szukają inspiracji najczęściej w Internecie lub korzystają z rekomendacji znajomych. Na miesiąc przed wyjazdem ponad połowa z nich (55%) ma już plany, jednak realizuje je 40% – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 8 0 0 0 26.04.2016Branża finansowa znów wydała mniej na reklamę. Raport CodemediaW IV kwartale 2015 r. branża finansowa wydała na promocję blisko 132 mln zł. W ostatnich trzech miesiącach poprzedniego roku badany sektor przeznaczył na działania mediowe o około 23 mln zł mniej (-15%) niż w analogicznym okresie 2014 r. Spadki dotyczyły prawie wszystkich kategorii i mediów – wynika z analizy Codemedia.
0 1 0 0 0 26.04.2016Wybrano realizatorów kampanii europejskich jabłek w Azji i AfryceKampanię europejskich jabłek na rynkach azjatyckich przygotuje Partner of Promotion, a afrykańskich Sopexa – International Marketing & Communication Agency. Agencje zostały wybrane w przetargu Związku Sadowników RP.
0 1 0 0 0 26.04.2016Znamy agendę Forum IAB 2016Brian Solis – futurolog i antropolog Internetu, Anna Sakowicz – data & analytics officer w SMG Polska, Yuri Drabent – creative director w Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek – chief strategy officer w ZenithOptimedia Group Poland oraz 60 innych ekspertów marketingu internetowego wystąpi podczas 10. edycji Forum IAB. Wydarzenie odbędzie się 8 i 9 czerwca w Warszawie.
3 1 0 0 0 26.04.2016Yuri Drabent łapie jaja (wideo)Rak jądra to nowotwór atakujący zwłaszcza młodych mężczyzn. Szybko wykryty jest jednak niemal zupełnie uleczalny. Przypomina o tym Yuri Drabent, creative director agencji Isobar Polska, inicjując akcję „Łap jaja”.