0 1 0 0 0 22.04.2016PZU szuka agencji do obsługi w InterneciePZU planuje przetarg na wybór agencji do obsługi działań w Internecie. Wybrane firmy mają zapewnić wsparcie w pełnym zakresie tworzenia kreacji performance digital marketingu.
1 1 0 0 0 21.04.2016Gwyneth Paltrow w nowej kampanii marki TousRozpoczęła się czwarta odsłona kampanii marki biżuterii Tous „Czułe historie”. Jej bohaterką jest amerykańska aktorka Gwyneth Paltrow.
0 1 0 0 0 21.04.2016Przetarg na kampanie europejskich jabłek – nowy termin składania ofertWydłużono czas na składanie ofert na realizację kampanii pt. „Teraz jabłka europejskie” i „Czas na jabłka z Europy”. Nowy termin mija 22 maja o godzinie 15:15.
0 2 0 0 0 21.04.2016Rośnie patriotyzm konsumencki Polaków. Jeśli zrozumiesz ten trend, zwiększysz sprzedażPrzemija powszechne przekonanie, że polskie wyroby to obciach i tandeta. W wielu dziedzinach handlu – także produktach FMCG – polskość jest dziś synonimem wysokiej jakości. Metka „produkt polski” po prostu sprzedaje, choć trzeba ją umiejętnie eksponować.Materiał przygotowany we współpracy z Open Research
0 2 0 0 0 20.04.2016Aflofarm największym reklamodawcą w telewizji w 2015 r.Jak wynika z analizy domu mediowego Codemedia, największym reklamodawcą telewizyjnym w minionym roku była firma farmaceutyczna Aflofarm. Utrzymała pozycję z 2014 r., zwiększając osiągnięte GRP o 58% i uzyskując wynik 244 772 punktów.
1 1 0 0 0 20.04.2016Grupa Multimedia Polska ogłasza nową strategię (wideo)Celem nowej strategii Grupy Multimedia Polska jest przekształcenie operatora telekomunikacyjnego w ogólnopolskiego dostawcę zintegrowanych usług dla domu i firmy. Zmiany zapowiada ogólnopolska kampania.
0 1 0 0 0 20.04.2016Hewlett Packard Enterprise wycofa reklamy z „Financial Times”Firma Hewlett Packard Enterprise zdecydowała się na wstrzymanie publikacji reklam na łamach dziennika „Financial Times” – podaje serwis PRWeek. Ma to związek z krytycznym tekstem zamieszczonym przez jedną z dziennikarek gazety.
1 1 0 0 0 20.04.2016Kiełbasy marki Morliny „na dobrych grillach” (wideo)18 kwietnia w telewizji premierę miał spot marki Morliny (Animex). Przed sezonem grillowym marka chce uświadomić konsumentom, jak zróżnicowana jest oferta kiełbas cienkich. Działania komunikacyjne będą prowadzone m.in. w telewizji, kinach oraz Internecie.
1 1 0 0 0 20.04.2016Śnieżka Satynowa z kampanią reklamową (wideo)19 kwietnia wystartowała kampania reklamowa marki farb Śnieżka Satynowa z portfolio FFiL Śnieżka. Spot produktowy można oglądać w telewizji. Równolegle prowadzone są działania wizerunkowe w prasie, Internecie oraz punktach sprzedaży detalicznej.
1 4 0 0 0 20.04.2016Popkulturowe inspiracje w kampanii wafli ryżowych Kupiec (wideo)„Zdrowa inspiracja na co dzień” – to hasło kampanii reklamowej wafli ryżowych firmy Kupiec. Jej celem jest zwiększenie świadomości produktu i zainspirowanie odbiorców do tworzenia z wafli posiłków na każdą okazję.