1 1 0 0 0 13.04.2016Princessa ponownie promuje biało-czarny wafelek (wideo)4 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Princessa. Promuje biało-czarny wafelek Zebra.
0 1 0 0 0 13.04.2016„YouTube Trends” – marzec 2016W marcu na YouTube odnotowano zmniejszoną aktywność w stosunku do lutego. Analizowane kanały opublikowały o 1,6% mniej filmów niż miesiąc wcześniej. Użytkownicy również byli mniej aktywni – średnia liczba komentarzy była o 47% mniejsza niż w lutym – wynika z analizy Sotrendera.
0 1 0 0 0 13.04.2016Soraya promuje kremy liftingujące„Najlepsza przyjaciółka mojej skóry” to hasło rozpoczętej kampanii kremów liftingujących Liftensive marki Soraya. Działania realizowane są w prasie oraz Internecie. Odświeżony layout produktów oraz nowy koncept kreatywny i strategiczny mają odmłodzić wizerunek marki.
0 1 0 0 0 13.04.2016Grupa Atlas wybrała ofertę 38PR & Content CommunicationGrupa Atlas nawiązała współpracę z 38PR & Content Communication. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne, działania media relations, CSR oraz komunikację w mediach społecznościowych.
6 1 0 0 0 13.04.2016Piotr Cyrwus i jego mafia jako youtuberzy zbierają na koty (wideo) [aktualizacja]Mafia z Piotrem Cyrwusem na czele powraca. Tym razem będzie grasować w Internecie dłużej i zbierać fundusze na pomoc kotom. Miniserial wykorzystujący motywy znane z gangsterskich filmów to główny element kampanii społecznej platformy Charytatywni.Allegro.pl.
5 1 0 0 0 13.04.2016Popularni twórcy z YouTube w reklamie Coca-Coli (wideo)Littlemooonster96, Ajgor Ignacy, Rezigiusz, Deynn i Martin Stankiewicz wzięli udział w projekcie Coca-Coli, który miał premierę 1 kwietnia na Snapchacie. Powstał spot oraz 4 filmy pokazujące casting do reklamy marki, współprowadzony przez Stankiewicza.
1 1 0 0 0 13.04.2016Allegro zapowiada kontynuację „Legend polskich” (wideo)Projekt content marketingowy Allegro, czyli reinterpretacja legend i baśni polskich w stylu fantasy i SF, będzie kontynuowany. Nowych produkcji należy spodziewać się pod koniec roku. Legendy i baśnie mają zostać dopasowane do współczesnego obrazu Polaków dzięki „legendarnemu uniwersum”.
0 1 0 0 0 12.04.2016Marka Werther’s Original rozpoczyna kampanię rekomendacjiCelem kampanii jest budowa świadomości wokół nowego produktu – Werther’s Original Creamy Filling. Ambasadorzy zrekrutowani przez platformę Rekomenduj.to spróbują nadziewanych cukierków i podzielą się opiniami ze znajomymi zarówno offline, jak i online
0 4 0 0 0 12.04.2016Marki meblarskie najpopularniejsze w mediach w I kwartale 2016 r. – raport IMMInstytut Monitorowania Mediów zbadał medialną popularność wybranych marek z branży meblarskiej. Były to: Abra, Agata, Ikea, Black Red White, Fabryka Mebli Bodzio, Fabryka Mebli Forte, Jysk i Meble Vox. Liderem zestawienia porównawczego w pierwszym kwartale roku jest Ikea.
0 1 0 0 0 12.04.2016Ruszyły zgłoszenia do 17. edycji konkursu SAR Effie AwardsSAR Effie Awards to konkurs, który nagradza i promuje komunikację marek wyróżniającą się efektywnością działań i wysokimi wynikami biznesowymi. W tegorocznej edycji zgłoszenia trwają od 8 kwietnia. Można nadsyłać je w dwóch terminach: do 20 maja oraz do 31 maja.