2 1 0 0 0 12.04.2016Tauron ma prąd i gaz – nowa kampania (wideo) [aktualizacja]W nowej kampanii Tauron informuje o poszerzonej ofercie – w sprzedaży dostępny jest zarówno prąd, jak i gaz.
0 1 0 0 0 12.04.2016Grupa Kruk wybrała agencję PRAgencja On Board PR Ecco Network zajmie się doradztwem strategicznym w obszarze komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi Grupy Kruk.
1 1 0 0 0 12.04.2016Rozpoczął się drugi etap kampanii 50 Style (wideo)Kampania sieci sklepów z odzieżą i obuwiem 50 Style obejmie telewizję, Internet, media społecznościowe oraz przestrzeń sklepową. Potrwa do 30 kwietnia.
0 4 0 0 0 12.04.2016Branża e-sportu w Polsce i Europie – raport PayPalRynek e-sportu w Europie jest obecnie wart ponad 300 mln dol. i zapewnia rozrywkę prawie 23 mln fanów. W samej Polsce przychody z e-sportu przekraczają 10 mln dol. i rosną w tempie około 14% rocznie. PayPal we współpracy z SuperData przeprowadził badanie analizujące współczesny przemysł e-sportu na ośmiu europejskich rynkach.
1 1 0 0 0 12.04.2016Arkadiusz Milik w reklamie turnieju Tymbarku (wideo)Napastnik reprezentacji Polski w spocie telewizyjnym marki Tymbark promuje turniej „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”. Kampania rozpoczęła się 11 kwietnia.
2 1 0 0 0 11.04.2016Surfujący rastaman w spotach piwa Redd’s (wideo)8 kwietnia wystartowała nowa odsłona kampanii piwa Redd’s. Reklamowane są nowe warianty smakowe – Malina i Granat oraz Gruszka i Chili. W nowym spocie znów występuje bohater ubiegłorocznej kampanii, sprężynowy Rastaman.
0 1 0 0 0 11.04.2016„Fanpage Trends” – marzec 2016Wiosną budzi się nie tylko natura, ale również Facebook. W marcu analizowane przez Sotrendera strony opublikowały o 13% więcej postów niż w lutym. Użytkownicy również częściej je komentowali.
0 1 0 0 0 11.04.2016Nadawcy będą wspólnie promować radio jako medium reklamoweBiura reklamy największych polskich nadawców radiowych podjęły wspólną inicjatywę, której celem jest promowanie radia jako medium reklamowego. Przygotowano cykl spotkań, na których zaprezentowane zostaną wyniki badania efektywności kampanii radiowych, przeprowadzonego przez instytut GfK.
0 1 0 0 0 11.04.2016PZU poszukuje agencji reklamowychPZU planuje przetarg na wybór agencji full service do obsługi reklamowej. Wybrane firmy mają zapewnić wsparcie strategiczno-kreatywne Grupy PZU w pełnym zakresie, zwłaszcza w obszarach ATL, BTL oraz digital.
1 1 0 0 0 11.04.2016Celebryta czy znajomy? Kto zachęci do zakupu? – wyniki badania IQS (infografika)Kluczowe dla konsumentów i ich decyzji zakupowych jest doświadczenie z marką (90%), czyli wszystko to, co dzieje się podczas obcowania z produktem już po zakupie. A celebryci i znajomi? Czy potrafią zachęcić do zakupu? Zbadała to agencja IQS.