1 1 0 0 0 13.04.2016Allegro zapowiada kontynuację „Legend polskich” (wideo)Projekt content marketingowy Allegro, czyli reinterpretacja legend i baśni polskich w stylu fantasy i SF, będzie kontynuowany. Nowych produkcji należy spodziewać się pod koniec roku. Legendy i baśnie mają zostać dopasowane do współczesnego obrazu Polaków dzięki „legendarnemu uniwersum”.
0 1 0 0 0 12.04.2016Marka Werther’s Original rozpoczyna kampanię rekomendacjiCelem kampanii jest budowa świadomości wokół nowego produktu – Werther’s Original Creamy Filling. Ambasadorzy zrekrutowani przez platformę Rekomenduj.to spróbują nadziewanych cukierków i podzielą się opiniami ze znajomymi zarówno offline, jak i online
0 4 0 0 0 12.04.2016Marki meblarskie najpopularniejsze w mediach w I kwartale 2016 r. – raport IMMInstytut Monitorowania Mediów zbadał medialną popularność wybranych marek z branży meblarskiej. Były to: Abra, Agata, Ikea, Black Red White, Fabryka Mebli Bodzio, Fabryka Mebli Forte, Jysk i Meble Vox. Liderem zestawienia porównawczego w pierwszym kwartale roku jest Ikea.
0 1 0 0 0 12.04.2016Ruszyły zgłoszenia do 17. edycji konkursu SAR Effie AwardsSAR Effie Awards to konkurs, który nagradza i promuje komunikację marek wyróżniającą się efektywnością działań i wysokimi wynikami biznesowymi. W tegorocznej edycji zgłoszenia trwają od 8 kwietnia. Można nadsyłać je w dwóch terminach: do 20 maja oraz do 31 maja.
2 1 0 0 0 12.04.2016Tauron ma prąd i gaz – nowa kampania (wideo) [aktualizacja]W nowej kampanii Tauron informuje o poszerzonej ofercie – w sprzedaży dostępny jest zarówno prąd, jak i gaz.
0 1 0 0 0 12.04.2016Grupa Kruk wybrała agencję PRAgencja On Board PR Ecco Network zajmie się doradztwem strategicznym w obszarze komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi Grupy Kruk.
1 1 0 0 0 12.04.2016Rozpoczął się drugi etap kampanii 50 Style (wideo)Kampania sieci sklepów z odzieżą i obuwiem 50 Style obejmie telewizję, Internet, media społecznościowe oraz przestrzeń sklepową. Potrwa do 30 kwietnia.
0 4 0 0 0 12.04.2016Branża e-sportu w Polsce i Europie – raport PayPalRynek e-sportu w Europie jest obecnie wart ponad 300 mln dol. i zapewnia rozrywkę prawie 23 mln fanów. W samej Polsce przychody z e-sportu przekraczają 10 mln dol. i rosną w tempie około 14% rocznie. PayPal we współpracy z SuperData przeprowadził badanie analizujące współczesny przemysł e-sportu na ośmiu europejskich rynkach.
1 1 0 0 0 12.04.2016Arkadiusz Milik w reklamie turnieju Tymbarku (wideo)Napastnik reprezentacji Polski w spocie telewizyjnym marki Tymbark promuje turniej „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”. Kampania rozpoczęła się 11 kwietnia.
2 1 0 0 0 11.04.2016Surfujący rastaman w spotach piwa Redd’s (wideo)8 kwietnia wystartowała nowa odsłona kampanii piwa Redd’s. Reklamowane są nowe warianty smakowe – Malina i Granat oraz Gruszka i Chili. W nowym spocie znów występuje bohater ubiegłorocznej kampanii, sprężynowy Rastaman.