0 1 0 0 0 30.03.2016CCC do obsługi mediowej wybiera MullenLowe MediaHubMarka obuwnicza CCC rozstrzygnęła ponadregionalny przetarg na obsługę mediową. Wygrał go MullenLowe MediaHub. Działania w ramach tej współpracy realizowane będą w Polsce oraz na trzech innych rynkach.
4 3 0 0 0 29.03.2016Smok Falkor z „Niekończącej się opowieści” powraca w reklamie Spotify (wideo)Serwis Spotify rozpoczął kampanię reklamową. W jednym ze spotów wskrzesza Falkora – smoka z filmu „Niekończąca się opowieść”.
0 1 0 0 0 29.03.2016Bluerank z sześcioma nominacjami w European Search AwardsAgencja Bluerank otrzymała 6 nominacji w konkursie European Search Awards, w którym nagradzane są najlepsze kampanie marketingu online. Wyniki zostaną ogłoszone 4 maja.
1 1 0 0 0 29.03.2016„Moc w ludziach” – Enea ukazuje realia pracy elektromonterów (wideo)Wichury i gwałtowne burze są najczęstszą przyczyną przerw w dostawach prądu. Połamane drzewa zrywają linie, uszkadzają słupy energetyczne i w konsekwencji powodują nawet rozległe awarie sieci. Wtedy do akcji wkraczają monterzy pogotowia energetycznego. Ich pracę pokazuje Enea w filmie „Moc w ludziach”.
1 1 0 0 0 29.03.2016Robert Górski z kioskiem wynurza się z basenu (wideo)Orange promuje ofertę na kartę. W reklamie ponownie można zobaczyć twórcę kabaretowego Roberta Górskiego w roli sprzedawcy. Razem z kioskiem pojawia się on w nietypowej sytuacji – wynurza się z basenu.
0 2 0 0 0 29.03.2016Liderzy medialności nie dają się wyprzedzić – badanie PSSMPiłkarska wiosna wystartowała na dobre. W Internecie i prasie pojawia się coraz więcej publikacji o klubach i piłkarzach. Medialni liderzy pozostali niezmienni, ale za ich plecami doszło do ciekawych roszad – wynika z analizy przeprowadzonej przez Press-Service Monitoring Mediów.
4 1 0 0 0 29.03.2016Dzieci odkrywają „Tajemnicę Kubusia” (wideo)26 marca wystartowała kampania reklamowa marki Kubuś. Prezentuje nowości produktowe. W spocie mali odkrywcy trudzą się, by zobaczyć, nad czym pracuje miś.
1 1 0 0 0 29.03.2016Radosław Kotarski w reklamie Banku Millennium mówi o hat-tricku (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Banku Millennium. Informuje o zwycięstwie marki w trzech kategoriach rankingu jakości. W spocie wystąpił ponownie Radosław Kotarski. Tym razem tłumaczy, czym jest hat-trick i skąd pochodzi ten termin.
1 1 0 0 0 29.03.2016Czesław Mozil w kampanii reklamowej Prince Polo (wideo)Rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Prince Polo Autentyk”. Marka zachęca w niej, aby mimo zmian w świecie i stylu życia pozostać sobą. Do współpracy zaproszono muzyka Czesława Mozila.
0 3 0 0 0 29.03.2016Internauci wybrali najciekawsze opakowania w Strefie Studenta targów Packaging Innovations12 i 13 kwietnia odbędą się 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. W Strefie Studenta można będzie zobaczyć projekty opakowań przygotowane przez studentów. W ramach konkursu wybierane są najciekawsze z nich. Prezentujemy prace nagrodzone w kategorii „Głosowanie internautów”.